Geen idee wat Ray uitspookt maar hij voert de spanning nog steeds op. Of zou hij weer aan het lapzwansen zijn?hij is stil .. waarschijnlijk z'n schuurtje aan het opwarmen met z'n eindtrap-transistoren
Co
Moderator: Beheerdersteam
Geen idee wat Ray uitspookt maar hij voert de spanning nog steeds op. Of zou hij weer aan het lapzwansen zijn?hij is stil .. waarschijnlijk z'n schuurtje aan het opwarmen met z'n eindtrap-transistoren
Nou nee, in tegenstelling tot jullie kletstantes ben ik druk bezig geweest met aan de versterker te werken.cve schreef:Geen idee wat Ray uitspookt maar hij voert de spanning nog steeds op. Of zou hij weer aan het lapzwansen zijn?hij is stil .. waarschijnlijk z'n schuurtje aan het opwarmen met z'n eindtrap-transistoren![]()
Co
Ik neem aan dat de defecte wel geamputeerd is?ray5150 schreef:heb ik die op een soort van "chirugsische" manier vervangen..
Gelukkig weet je hoe je iemand moet motiveren.SSassen schreef:Da's de enige update van vandaag? Wat heb je gedaan? De hele dag jezelf volstoppen met oliebollen ofzo? En nu zeker zitten uitbuiken op de bank met een arm om je MBCE heen? Luiwammes, aansluiten die handel en luisteren potverdriedubbeltjes, wij willen een uitgebreid verslag van hoe e.e.a. klinkt enzo![]()
Nu je er toch over begint, hoe is het met het bombardement aan nieuwe Sassen ontwerpen voor de Audio Special 2010?SSassen schreef:Da's de enige update van vandaag? Wat heb je gedaan? De hele dag jezelf volstoppen met oliebollen ofzo? En nu zeker zitten uitbuiken op de bank met een arm om je MBCE heen? Luiwammes, aansluiten die handel en luisteren potverdriedubbeltjes, wij willen een uitgebreid verslag van hoe e.e.a. klinkt enzo![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Kattenbakken verschonen,stofzuigen,ontbijten,200 GB aan film overgepompt naar de mediaspeler,nieuws gekeken,vaatwasser uitruimen,telefoongesprekken gevoerd,internetten,pizza gebakken. boodschappenlijstje gemaakt en een paar uurtjes aan versterker geprutst..SSassen schreef:Da's de enige update van vandaag? Wat heb je gedaan?
Neuh, die heeft de hele week avonddienst, (thuiszorg.)SSassen schreef:En nu zeker zitten uitbuiken op de bank met een arm om je MBCE heen?
Waarom zo'n haast? het is pas over 3 dagen kerstmis.... en dan nog komt mijn schoonfamilie pas op zondag..(niet dat ze in mijn bouwsels geintreseerd zijn , maar toch...)SSassen schreef:aansluiten die handel en luisteren potverdriedubbeltjes, wij willen een uitgebreid verslag van hoe e.e.a. klinkt enzo![]()
Welnee, daar heeft Sander geen tijd voor. Hij heeft het veel te druk met mijn ruisprobleem en het aanpassen van de Relaixed.Draaien jouw Mini-Extrema's al?
Ja, anders kletst ie haar de oren van het hoofd, over ballonnetjes en zo ........cve schreef:Anders verveeld hij zich toch maar. Zijn vriendin zal me wel dankbaar zijn.![]()
Co

Zie ik het goed? Heb jij aansturing en powerdeel uit elkaar gehaald?Henry S schreef:Kijk nou eens, m'n JLH heeft een broertje gekregen
Even een foto van een tussenversie erbij:
Veel luisterplezier!
Dat is de capaciteits vermenigvuldiger, die zit bij mij vooraan, precies omgekeerd dus.mischa72 schreef:edit: Nu ik opnieuw kijk, zie ik het anders, ik dacht dat ik vooraan de aansturing zag liggen en achteraan de powertorren, gecombineerd met een stuk voeding, maar nu zie ik dat je aan de voorste 2 printen ook powertorren hebt zitten. Wat zijn de achterste 2 printen?
De HFE's van beide torren met elkaar vermenigvuldigd (BD139 en TIP3055, en counterparts), dat is zo 1000* of meer.mischa72 schreef:Welke factor haal je hiermee dan?
Wat is in dit geval "beter"?wierd schreef:Vergelijk je capaciteitsvermenigvuldiger eens met een conventionele RC voeding, bijv. 20.000uf -1 ohm-20.000uF.
Dit klonk in mijn geval (1969 versie) beter.