Keuze versterker
Moderator: Beheerdersteam
Keuze versterker
Ben momenteel aan het uitkijken voor een andere (nieuwe of 2de hands) 2 kanaals versterker.
Budget max 1500 Euro, liefst een vermogen van 2 x 130 tot 150.
Zelf had ik al zitten denken aan:
Roksan Kandy, Cambridge audio 840, Vincent sv 233, Atoll IN200.
De Atoll en Roksan heb ik gehoord, maar vond ze net iets te weinig body hebben.
De CA en Vincent nog niet. Die laatste vind ik optisch wel leuk...
De Luxman M02 en C03 heb ik aan mijn Temperance hangen, maar klinken al snel vermoeiend op mijn Cadence Anina's.
Misschien hebben jullie een idee dat me verder helpen kan?
Budget max 1500 Euro, liefst een vermogen van 2 x 130 tot 150.
Zelf had ik al zitten denken aan:
Roksan Kandy, Cambridge audio 840, Vincent sv 233, Atoll IN200.
De Atoll en Roksan heb ik gehoord, maar vond ze net iets te weinig body hebben.
De CA en Vincent nog niet. Die laatste vind ik optisch wel leuk...
De Luxman M02 en C03 heb ik aan mijn Temperance hangen, maar klinken al snel vermoeiend op mijn Cadence Anina's.
Misschien hebben jullie een idee dat me verder helpen kan?
Laatst gewijzigd door Luxjan op wo 16 dec 2009, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Keuze versterker
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 21&t=10104
binnenkort komt ook mijn Sphinx P4 voorversterker vrij.
binnenkort komt ook mijn Sphinx P4 voorversterker vrij.
Re: Keuze versterker
Squall,
Dank je voor het aanbod, ik zou liever voor een geintegreerde versterker gaan, dan komt er plaats vrij in mijn rack voor een platen speler, of ik moest 2 mono blokken net achter mijn speakers kunnen zzetten, maar dan kom ik niet toe met mijn budget...
Dank je voor het aanbod, ik zou liever voor een geintegreerde versterker gaan, dan komt er plaats vrij in mijn rack voor een platen speler, of ik moest 2 mono blokken net achter mijn speakers kunnen zzetten, maar dan kom ik niet toe met mijn budget...
- autotuning_sem
- Berichten: 139
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 13:53
- Locatie: Doesburg
Re: Keuze versterker
Ik geloof dat de kenwood L-1000 serie ook wel goed klinkt (alle techniek is van Accuphase). Er staat momenteel een setje (voor-eind) voor 850 euro op Marktplaats.nl
Re: Keuze versterker
Quote Luxjan,
De Luxman M02 en C03 heb ik aan mijn Temperance hangen, maar klinken al snel vermoeiend op mijn Cadence Anina's.
Probeer es uit te leggen wat er vermoeiend is? Mid/hoog van de Temperance iets aanpassen?
De Luxman M02 en C03 heb ik aan mijn Temperance hangen, maar klinken al snel vermoeiend op mijn Cadence Anina's.
Probeer es uit te leggen wat er vermoeiend is? Mid/hoog van de Temperance iets aanpassen?
Re: Keuze versterker
Sietse,
Het is niet de Temperance waar het probleem is in combinatie met de Luxman, maar de Cadence.
Het is niet de Temperance waar het probleem is in combinatie met de Luxman, maar de Cadence.
Re: Keuze versterker
Stomme vraag natuurlijk, maar ja, 'k wor een ouwe dinges, maar is de Cadence een box? 
Re: Keuze versterker
He Sietse,
Is zeker geen domme vraag. Is idd een speaker, made in India.
Jawel India. En die jongens kunnen er wat van.
Het is een hybride ls.
Linkjs:
http://www.tnt-audio.com/casse/cadence_anina_e.html
Is zeker geen domme vraag. Is idd een speaker, made in India.
Jawel India. En die jongens kunnen er wat van.
Het is een hybride ls.
Linkjs:
http://www.tnt-audio.com/casse/cadence_anina_e.html
Re: Keuze versterker
Zoektocht ten einde.
Het is een DK Reference VSII geworden.
35 kg is niet goed voor je rug...
Stabiel tot 1.5 Ohm. Ben benieuwd wat de TL's daarvan gaan zeggen
Het is een DK Reference VSII geworden.
35 kg is niet goed voor je rug...
Stabiel tot 1.5 Ohm. Ben benieuwd wat de TL's daarvan gaan zeggen
