Ik vind het een k*t tent.
Maar er zitten er sowieso meer hier, dus we zien wel
Moderator: Beheerdersteam
Dit kan ik niet onderstrepen, terwijl ik tot het deel van de bevolking hoor dat gevoelig is voor flikkering en trilling in lichtbronnen (een TL-buis bijv. is voor mij nooit een constante lichtbron).b_force schreef:Wij vonden het nogal hinderlijk dat die Panasonic scherm flikkerden. Ik weet niet of dat dit een of andere optie is (heb er weleens iets over gelezen dat snellere beelden dan wat beter zouden zijn) maar ik kan er niet lang naar kijken. Klopt dat en hebben andere mensen daar geen last van?
Kan dat niet het gevolg zijn van een ietwat ongelukkige optelling van twee verschillende frequenties? Dus dat je bijv. de verschilfrequentie ziet tussen de frequentie van het beeldscherm en die van het aangevoerde signaal, welke in de computer misschien ook nog eens werd geconverteerd? (aangepassing framerate, aantal beeldlijnen, enz.)JvS schreef:Ook hier gevoelig voor flikkeren en ik moet erkennen dat een panasonic plasma (ik heb de G10 variant) meer flikkert dan een LCD. Maar het heeft niets te maken met wat je op een 50Hz scherm ziet en ik zie het alleen bij computergebruik (grote witte vlakken enzo).
Ehm jah?Leeuwarden schreef:Je bedoelt alle tv's op een rij en dan allemaal met hetzelfde beeld?
Kirsten heeft eigenlijk der keuze al gemaaktWowly schreef:Ze hebben bij panasonic zelfs een instelling voor de winkel gemaakt in het menu. Contrast etc etc lekker hoog, flink rood ga zo maar door. Hoezo goed vergelijken in de winkel??????
Ik ben destijds bij de mm geweest, heb van mijn kandidaten alles op neutraal laten zetten....drie keer raden welke mijn voorkeur heeft. Maar volgens mij heeft bart zijn keuze al lang gemaakt. Gewoon kopen die samsung bart!
jan