Nou vanavond zijn we even naar de Media Markt geweest.
Ze hadden daar alle genoemde types staan, dus de Panasonic P42V10 en G10 en Samsung B6000 en B7000.
Helaas stonden ze een eind uit elkaar en stond niet overal hetzelfde beeld op, daarnaast stond de intensiteit, contrast en kleur overal anders (uiteraard). Klote vergelijken dus
Later kwam ik nog wel achter dat er verderop een Samsung B6000 stond met hetzelfde als de Panasonic P42G10.
Sja eerste indrukken dan maar.
Wij vonden het nogal hinderlijk dat die Panasonic scherm flikkerden. Ik weet niet of dat dit een of andere optie is (heb er weleens iets over gelezen dat snellere beelden dan wat beter zouden zijn) maar ik kan er niet lang naar kijken. Klopt dat en hebben andere mensen daar geen last van?
Ook viel ons op dat bij een film (Cars) de Panasonic lijntjes had bij beweging van dingen. Bij de Samsungs kon ik dat niet ontdekken. Goed je hebt het dan wel over subtiele verschillen hoor. Volgens mij zit je die dingen niet na een tijd kijken
Binnenkort eens bij de Prijstopper kijken, die hebben vaak wel allemaal dezelfde dingen aanstaan op de schermen.