inderdaad, die ligt hier te wachten om verzonden te worden.
Ik heb alleen nog geen tijd gevonden om je 2343 te programmeren ! , ik probeer er toch eerstdaags werk van te maken.. ! (dit geldt ook voor markje ..)
Ik heb inmiddels post ontvangen van Xbake met ondermeer een DIR9001. Wat is dat ding klein! brrrr.
dat gaat een hele kluif worden om netjes te solderen. Ik vrees dat ik eens voor een extra puntje voor mijn Ersa boutje zal moeten gaan kijken.
Een andere kennis stuurde mij 2 stuks TDA1543 en een 47HC00. Gratis en voor niks. ik heb dus nu alle halfgeleiders in huis voor deze DAC.
(behalve de optische onvanger, maar ik denk niet dat ik die ga gebruiken.)
@Sevenup. doet hij het al? Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Dat kan jij ook, hoor.
Programma is freeware, zie: http://www.cadsoft.de
Enigste beperking is halve eurokaart (8 x 10 cm.)
Met wat kunst en vliegwerk kun je er een hele hoop op kwijt.