Beste Allemaal,
Vanaf heden is onze 2x30W geïntegreerde versterker in onze shop te bestellen. Ideaal voor iPod, Sonos, Squeezebox, PC, Mac etc.
Introductieprijs tijdens de maand oktober € 349, daarna € 399. BTW en verzendkosten inbegrepen!
Highlights:
• UCD technolgie
• 2x30W bij 4 ohm continue
• Zwaar vergulde RCA ingangen
• Zeer solide banaanstekker uitgangen
• Conductive plastic stereo volumeregelaar
• LM4562 buffer
• Mini melf weerstanden in signal chain
• Geen ingangscondensator
• DC protectie
• Upgradable
We zijn voornemens om later dit jaar een full aluminium versie aan te bieden. Mocht daar jouw voorkeur naar uitgaan laat dat ons even weten.
Mvgr,
Richard Krol
Hexateq BVBA
http://www.hexateq.com
Hexateq Studio 230 mini UCD amp
Moderator: Beheerdersteam
-
richardkrol
- Berichten: 214
- Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hexateq Studio 230 mini UCD amp
schattig ding zeg, lekker geeky 
-
richardkrol
- Berichten: 214
- Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00
Re: Hexateq Studio 230 mini UCD amp
Bedankt voor het compliment! Ik vind 'em zelf ook erg leuk geworden 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hexateq Studio 230 mini UCD amp
past er nog een USB-DAC erbij in dat kastje 
-
richardkrol
- Berichten: 214
- Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00
Re: Hexateq Studio 230 mini UCD amp
Met een beetje kunst en vliegwerk moet dat wel lukken. Ik zou zeggen, stuur op die DAC 
