Hexateq Studio 230 mini UCD amp

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Hexateq Studio 230 mini UCD amp

Bericht door richardkrol »

Beste Allemaal,

Vanaf heden is onze 2x30W geïntegreerde versterker in onze shop te bestellen. Ideaal voor iPod, Sonos, Squeezebox, PC, Mac etc.

Introductieprijs tijdens de maand oktober € 349, daarna € 399. BTW en verzendkosten inbegrepen!

Highlights:

• UCD technolgie
• 2x30W bij 4 ohm continue
• Zwaar vergulde RCA ingangen
• Zeer solide banaanstekker uitgangen
• Conductive plastic stereo volumeregelaar
• LM4562 buffer
• Mini melf weerstanden in signal chain
• Geen ingangscondensator
• DC protectie
• Upgradable


We zijn voornemens om later dit jaar een full aluminium versie aan te bieden. Mocht daar jouw voorkeur naar uitgaan laat dat ons even weten.

Mvgr,

Richard Krol
Hexateq BVBA
http://www.hexateq.com
Bijlagen
UCD230_3.jpg
UCD230_4.jpg
UCD230_5.jpg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hexateq Studio 230 mini UCD amp

Bericht door Henkjan »

schattig ding zeg, lekker geeky 8)
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Re: Hexateq Studio 230 mini UCD amp

Bericht door richardkrol »

Bedankt voor het compliment! Ik vind 'em zelf ook erg leuk geworden ;-)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hexateq Studio 230 mini UCD amp

Bericht door Henkjan »

past er nog een USB-DAC erbij in dat kastje :idea:
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Re: Hexateq Studio 230 mini UCD amp

Bericht door richardkrol »

Met een beetje kunst en vliegwerk moet dat wel lukken. Ik zou zeggen, stuur op die DAC ;-)
Gesloten