Mijn naam is Pim en ben woonachtig in Etten-Leur (omg Breda).Ik ben 29 jaar oud/jong en heb nog nooit een DIY speaker gemaakt , dus daar gaat mijn vraag ook meteen over
Ik maak nu gebruik van een cambridge audio 540 R2 reciever ism focal 5b als front en 3b als rear speakers (en een SVS PC12+ subwoofer) .
Nu ben ik al een hele tijd weg van de monitor audio RS 6 of 8 serie, maar deze vallen gewoon buiten budget, en ik dacht misschien is voor een (stuk) lager budget wel zoiets zelf te maken of miss wel beter ?
Wie o wie kan me misschien uit deze droom helpen, of juist me erg vrolijk maken , ik ben heeel benieuwd


