ray5150 schreef:Wowly schreef:Holy shit!!! eindelijk eens iemand die mijn advies ter harte neemt!!
Gebeurt dat nooit dan?
de tip over de Logitech AB zal ik over nadenken, eerst zorgen dat alles goed werkt en ingesteld staat.
Is zo'n Logitech moeilijk te programmeren?
Niet moeilijk in de zin van: Lastige programmacodes of anderszijds gekker codes instellen.
De software vraagt om typenummers van je spullen en doet dan suggesties (die vaak gewoon kloppen). Op dat moment kan de AB alles bedienen. Je stelt alles gewoon op een PC programma in.
Alleen kan je dan ook nog allerlei dingen als "TV kijken", "Mediacenter gebruiken", "Radio luisteren", "DVD kijken", etc. etc. instellen en dan kan je ervoor zorgen dat de TV, versterker, digitale set-top-box, DVD speler, computer, etc. op het juiste kanaal springen en evt aan/uit springen.
Daarnaast moet je hem nog vertellen dat bij "TV kijken", volume door de versterker geregeld wordt, kanalen switchen en teletekst door de setttopbox etc. Allemaal met wat logisch nadenken wel in te stellen.
Maar dat moet je wel even
goed instellen

. Het is gewoon tegen de zeggen "deze knop zet de TV aan, kies dan kanaal 2, zet de versterker aan, zet de versterker op DVD en start de DVD die in de DVD speler zit" (ook in die taal

), maar nadenken over wat wat doet, kost wel even tijd

.
Ik gebruik een harmony one en ben er echt heeeeeel erg blij mee. Heb ervaring met meer universele remotes. Maar deze is echt briljant (kost ook duur!

).
En ja, videofielen halen een panasonic plasma

. Hoewel ik sommige vrienden ook weleens LCD's aanraad. Vroegah waren de plasma's echt extreem veel beter. Nu zijn ze gewoon beter en goedkoper

.