Van Sure Electronics is een 2x100W bordje bekent dat absoluut niet onaardig presteert. Dat alles voor 40 dollar = 28 euro op het moment van schrijven. Nu ben ik met hun aan het communiceren of ze ook een mono versterker kunnen maken om bv subwoofers aan te sturen.
Dit zal ongeveer hetzelfde presteren als:
http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... Xqxyrq.pdf
Ik denk ook dat de prijs nog lager zal liggen. Tussen de 20-25 euro wellicht?
Samen met een SMPS van bv Meanwell is een heel erg goedkoop maar zeer goed presteren subwoofer versterker te maken. Doordat een class-d en SMPS zeer efficiënt zijn worden ze ook nauwelijks warm (tov bv een Class A/B)
Ik vroeg me af of nog meer mensen interesse in zoiets hebben. Hiermee bedoel ik in zijn algemeenheid, niet op korte duur. Dus meer of mensen interesse hebben in een dergelijk versterkertje (niet direct, maar ooit
Zelf ben ik al een tijdje opzoek om goedkoop een subwoofer versterker te kunnen maken. Er zijn er zat die je kant en klaar kunt kopen, maar de opties vind ik niet altijd even goed. Mijn idee is dus om zelf een te maken en natuurlijk GOEDKOPER en BETER!
Aangezien ik nu met Sure Electronics aan het handelen ben, is het heel erg zinvol om enkel je naam te noemen als je bv enkel interesse hebt!