ik heb 2 transformator liggen waarvan eentje 400/24VAC is met 2 x 24 VAC
Deze zat in een schakelkast,en wilde deze gebruiken.
mijn vraag is waarom zat er een kabel op 24VA klem aangesloten en de andere kabel op de aarde aangesloten.
wat is daar de reden voor om dat te doen.
Alvast bedankt Fans

