Afgelopen donderdag de speakers opgehaald bij de spuiter en vandaag 1 speaker afgemonteerd
Hierbij de eerste foto's die ik vandaag even heb genomen. Kwaliteit is niet top maar ik zal later nog wel een paar foto's posten als ze beide klaar zijn.
Groeten,
Rade
Bijlagen
Op de foto niet zo goed te zien maar er zit een mooie metallic sparkle in de lak
Kijk, dat lukt je toch niet in je schuurtje hoor. Mooi werk
Je kan zien dat je een goede basis hebt aangeleverd bij de spuiter. De V-groefjes vind ik ook een verstandige keuze. Zo blijft het op lange termijn tenminste ook nog netjes bij de naden. En het ziet er nog leuk uit ook.
Gefeliciteerd!
Ik heb ze nu allebei klaar en de eerste indruk is zeer positief. Heel erg gedetailleerd in het hoog maar vooral in het middengebied. Vooral dat middengebied vind ik persoonlijk erg prettig. Het laag gaat diep en is strak.
Ze staan nu nog op zolder en niet optimaal opgesteld. (Schuin dak, in de hoek en te dicht op elkaar). Vanavond gaan ze naar de woonkamer waar ze wat meer vrij opgesteld kunnen worden. Er zullen nog heel wat cd's de revue passeren aankomende dagen.