Scan Speak MiniRef klaar!

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Rade
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 20 sep 2004, 20:36
Locatie: Omgeving Doetinchem

Bericht door Rade »

Afgelopen donderdag de speakers opgehaald bij de spuiter en vandaag 1 speaker afgemonteerd \:D/

Hierbij de eerste foto's die ik vandaag even heb genomen. Kwaliteit is niet top maar ik zal later nog wel een paar foto's posten als ze beide klaar zijn.

Groeten,

Rade
Bijlagen
IMG_2199_small.jpg
IMG_2196_small.jpg
IMG_2195_small.jpg
Op de foto niet zo goed te zien maar er zit een mooie metallic sparkle in de lak
Op de foto niet zo goed te zien maar er zit een mooie metallic sparkle in de lak
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Bericht door Arno »

Kijk, dat lukt je toch niet in je schuurtje hoor. Mooi werk =D>
Je kan zien dat je een goede basis hebt aangeleverd bij de spuiter. De V-groefjes vind ik ook een verstandige keuze. Zo blijft het op lange termijn tenminste ook nog netjes bij de naden. En het ziet er nog leuk uit ook. :D
Gefeliciteerd! 8)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

:shock:

mooi hoor!!!!

beter dan fabrieksspul!!!
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door amanda »

Zeker zeer netjes :!:
En nu lekker genieten :wink:
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

NIce!

Hoe bevalt de klank mono :?:
Gebruikersavatar
Rade
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 20 sep 2004, 20:36
Locatie: Omgeving Doetinchem

Bericht door Rade »

Dank voor de complimenten.

Ik heb ze nu allebei klaar en de eerste indruk is zeer positief. Heel erg gedetailleerd in het hoog maar vooral in het middengebied. Vooral dat middengebied vind ik persoonlijk erg prettig. Het laag gaat diep en is strak.
Ze staan nu nog op zolder en niet optimaal opgesteld. (Schuin dak, in de hoek en te dicht op elkaar). Vanavond gaan ze naar de woonkamer waar ze wat meer vrij opgesteld kunnen worden. Er zullen nog heel wat cd's de revue passeren aankomende dagen.

Rade
Gesloten