HEZB 2008 op zondag 8 juni.

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Bericht door meanman64 »

Ed,dat komt door die oversizede steak :wink: :lol: :lol: er was geen plaats meer over :lol: :lol:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

meanman64 schreef:
Ed,dat komt door die oversizede
jaja, maar 15 kg Steak en 100 gram sla staan volgens haar niet in verhouding.

vandaar dat ze het volgend jaar beter wil verdelen.

Ik heb net trouwens een zeer goede referentie doorgekregen voor Luikse penzen. Nog beter dan die van dit jaar, en ... er zitten ook meer kruiden en groen in die luikse worst. Dus verdoken groente, da's al een stap in de goede richting! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Hmm... de Luikse Penzen waren inderdaad niet te versmaden zo lekker...

Wordt tijd voor een dienstreis... :roll:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

asterduc schreef:
15 kg Steak en 100 gram sla staan volgens haar niet in verhouding.

vandaar dat ze het volgend jaar beter wil verdelen.
Aj, dat worden vast kleinere steaks... :lol:
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

maar de wortels en de kommersalade waren overheerlijk en dat is toch ook gezond niet?maar ja..ik zat dan ook rechttegenover veerle niet :D :D :D
mvg
audioot
Gebruikersavatar
fluppie
Berichten: 871
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 21:48

Bericht door fluppie »

Hmm, volgend jaar zal je dan hoogstwaarschijnlijk een steak krijgen in verhouding tot de hoeveelheid sla die op je bord ligt. Ik breng alvast een krop mee :D.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

fluppie007 schreef:
Hmm, volgend jaar zal je dan hoogstwaarschijnlijk een steak krijgen in verhouding tot de hoeveelheid sla die op je bord ligt. Ik breng alvast een krop mee :D.
ach, jij was altijd een voorbeeldig leerling, verteld Veerle me, voor jou maakt zij wel een uitzondering denk ik :wink:
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

Ed, een beetje (erg) laat, maar toch nog van Ineke en mij nogmaals een welgemeende HARTELIJK DANK voor je initiatief en de goede organisatie. Was (uiteraard :) ) reuze gezellig en heerlijk. Vooral die "blondjes" :wink: stonden mij wel aan. Ik bied mij graag weer aan voor de volgende HEZB aan als "opper BBQ-deksel bediener" :D . Tenzij je natuurlijk mijn uurtarief uiteindelijk toch te hoog vind. Maar dan maken we wel een deal met het gebruik van een paar m2 grasveld voor de nacht of zo :wink:
Groet.
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

ha Ed,

Alles goed met jou?
Met mij ook maar erg weinig op het forum gelezen de afgelopen maanden. Te druk met werk, zeilen, vakanties en zo..... :D Net terug van 2 weken zeilen op zee in Griekenland.
Komt wel weer. Las net dat jij de laatste tijd iets met actief scheidingfilter hebt gedaan. Interessant; te meer reden om het forum vaker et gaan bezoeken.
Overigens heb ik (en Ineke) ondertussen ook wel afkickverschijnselen van jouw geweldige steaks van vorige jaar.... :( Dit jaar geen HEZB he.
Groet,
Hans
ps Komend najaar/winter wil ik zeker de hobbie weer opmaken. Menhirs moeten toch ooit eens klaar. :?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Hans Nootdorp schreef:
Dit jaar geen HEZB?
deze vraag heb ik de laatste weken al meermaals gekregen.

Onze zomer is nogal laat begonnen en te vlug aan het voorbij gaan.
Daarbij zitten we elke week met een evenement in de familie of de vriendenkring.

neem daarbij nog de economische crisis op de zaak, een beetje burn-out gevoel, het ouder worden, ...

kortom, ik had het nog niet opgegeven maar begin nu meer en meer te vrezen dat we de HEZB 2009 niet meer gaan halen!
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ach, het hoeft toch niet perse in de zomer, of wel Ed? :wink:
Mid-winter BBQ is ook leuk :lol: :lol:
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Bericht door meanman64 »

asterduc schreef:
Hans Nootdorp schreef:
Dit jaar geen HEZB?
deze vraag heb ik de laatste weken al meermaals gekregen.

Onze zomer is nogal laat begonnen en te vlug aan het voorbij gaan.
Daarbij zitten we elke week met een evenement in de familie of de vriendenkring.

neem daarbij nog de economische crisis op de zaak, een beetje burn-out gevoel, het ouder worden, ...

kortom, ik had het nog niet opgegeven maar begin nu meer en meer te vrezen dat we de HEZB 2009 niet meer gaan halen!
Ed, daar moet jij je niet schuldig om voelen.Het was zo geweldig vorig jaar dat we daar nog altijd verder kunnen op teren :lol:
Mss zijn er andere gegadigde die zich geroepen voelen om een BBQ te organiseren :wink:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”