HEZB 2008 op zondag 8 juni.
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
jaja, maar 15 kg Steak en 100 gram sla staan volgens haar niet in verhouding.meanman64 schreef:Ed,dat komt door die oversizede
vandaar dat ze het volgend jaar beter wil verdelen.
Ik heb net trouwens een zeer goede referentie doorgekregen voor Luikse penzen. Nog beter dan die van dit jaar, en ... er zitten ook meer kruiden en groen in die luikse worst. Dus verdoken groente, da's al een stap in de goede richting!
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Ed, een beetje (erg) laat, maar toch nog van Ineke en mij nogmaals een welgemeende HARTELIJK DANK voor je initiatief en de goede organisatie. Was (uiteraard
) reuze gezellig en heerlijk. Vooral die "blondjes"
stonden mij wel aan. Ik bied mij graag weer aan voor de volgende HEZB aan als "opper BBQ-deksel bediener"
. Tenzij je natuurlijk mijn uurtarief uiteindelijk toch te hoog vind. Maar dan maken we wel een deal met het gebruik van een paar m2 grasveld voor de nacht of zo
Groet.
Groet.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
ha Ed,
Alles goed met jou?
Met mij ook maar erg weinig op het forum gelezen de afgelopen maanden. Te druk met werk, zeilen, vakanties en zo.....
Net terug van 2 weken zeilen op zee in Griekenland.
Komt wel weer. Las net dat jij de laatste tijd iets met actief scheidingfilter hebt gedaan. Interessant; te meer reden om het forum vaker et gaan bezoeken.
Overigens heb ik (en Ineke) ondertussen ook wel afkickverschijnselen van jouw geweldige steaks van vorige jaar....
Dit jaar geen HEZB he.
Groet,
Hans
ps Komend najaar/winter wil ik zeker de hobbie weer opmaken. Menhirs moeten toch ooit eens klaar.
Alles goed met jou?
Met mij ook maar erg weinig op het forum gelezen de afgelopen maanden. Te druk met werk, zeilen, vakanties en zo.....
Komt wel weer. Las net dat jij de laatste tijd iets met actief scheidingfilter hebt gedaan. Interessant; te meer reden om het forum vaker et gaan bezoeken.
Overigens heb ik (en Ineke) ondertussen ook wel afkickverschijnselen van jouw geweldige steaks van vorige jaar....
Groet,
Hans
ps Komend najaar/winter wil ik zeker de hobbie weer opmaken. Menhirs moeten toch ooit eens klaar.
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
deze vraag heb ik de laatste weken al meermaals gekregen.Hans Nootdorp schreef:Dit jaar geen HEZB?
Onze zomer is nogal laat begonnen en te vlug aan het voorbij gaan.
Daarbij zitten we elke week met een evenement in de familie of de vriendenkring.
neem daarbij nog de economische crisis op de zaak, een beetje burn-out gevoel, het ouder worden, ...
kortom, ik had het nog niet opgegeven maar begin nu meer en meer te vrezen dat we de HEZB 2009 niet meer gaan halen!
Ed, daar moet jij je niet schuldig om voelen.Het was zo geweldig vorig jaar dat we daar nog altijd verder kunnen op terenasterduc schreef:deze vraag heb ik de laatste weken al meermaals gekregen.Hans Nootdorp schreef:Dit jaar geen HEZB?
Onze zomer is nogal laat begonnen en te vlug aan het voorbij gaan.
Daarbij zitten we elke week met een evenement in de familie of de vriendenkring.
neem daarbij nog de economische crisis op de zaak, een beetje burn-out gevoel, het ouder worden, ...
kortom, ik had het nog niet opgegeven maar begin nu meer en meer te vrezen dat we de HEZB 2009 niet meer gaan halen!
Mss zijn er andere gegadigde die zich geroepen voelen om een BBQ te organiseren
