Filter e.d. heb ik nog niet zo veel over nagedacht.
Het hoeft op zich ook niet allemaal zo heel precies, de bedoeling was een simpele sub ter aanvulling van mijn stereo setje.
En als het niet al te duur zou worden misschien gewoon vervangers van maken.
Omdat ik toch nog die luidsprekers had staan, wou ik die wel daarvoor gebruiken.
Mijn budget is ook niet al te groot, ik ben 15 jaar en dus nog schoolgaand.
En ik wil binnenkort nog een nieuwe pc, wat ook een wat duurdere word omdat ik veel met grote bestanden in Photoshop bezig ben.
De kast maken is op zich geen probleem, mijn vader is timmerman. Elektronica kan ik zelf solderen.
Ik lees dus net nog het berichtje van Roland.
Ik ga ze denk ik dus wel gewoon verkopen, iemand interesse?
Is het mogelijk om een fatsoenlijke luidspreker te maken voor maximaal ongeveer 200 euro?