Wat ik niet snap is de instellingen van laag, mid en hoog. Hier kan ik namelijk de hz van laag bepalen staat nu op 220 en mid en hoog kan ik ook veranderen. Nu weet ik dus echt niet waar ik deze op moet zetten met mijn bestaande carrats. Ik heb 2 front carrats en een center carrat.
Alvast bedankt voor uitleg
