Pjotr schreef:SARK schreef:
Volgens mij staat er een CD-spelert in het rekkie
Goed gezien, maar je hebt toch niets gewonnen
'Tis een oud beessie met stationaire laser head. Hij doet het nog prima maar tegenwoordig stream ik het meeste van de server.
Ha, ik zie het nu ja. Was even op het verkeerde been gebracht door het vlakje voorop de lade. Nog wel een andere MiniDisc gebruiker dus

Heb nog 2 decks staan thuis, en zelfs toen MD autoradio gekocht, die inmiddels in de camper zit. Ik heb ook nog een aantal walkman modellen gehad, met als laatst de MZ-E10, die uitgebracht is vanwege het 10 jarig bestaan van MD, de kleinste en platste in zijn soort. Veel plezier van dat ding gehad. heb nogal wat schijfjes thuis, dus blijf het voorlopig wel gebruiken, jammer dat het door alle mp3 spelers is achterhaald. Maar ik blijf het een geweldig goed klinkend syteem vinden, met werkelijk onverwoestbare media (schijfjes).
On topic: Neemt niet weg dat het rekje er puik uitziet
Heb inmiddels mijn draad einden (M20) met (dop)moeren en plaatjes binnen. Ik vond bij de bouwmarkt een zgn hobbyplaat van 60cm diep, 28mm dik. Hier zou ik stukken van 40cm uit kunnen laten zagen, en dit afwerken. Er zit hier ook een ikea in de buurt, ik zal daar ook zeker gaan kijken naar iets wat als aanrecht wordt gekocht.