Wat let je? Zul je geen spijt van krijgen.Henkjan schreef:het moment dat ik zo'n ding ga bouwen komt dan wel erg dichtbij...
Doen!!ProXius schreef:Ook ik overweeg sterk om een Media Center te maken op basis van het nieuwe Zotac bordje.
Geen idee. Je mag wat mij betreft best een keer komen kijken, neem je je speler mee. Ik vermoed dat het nauwelijks tot geen verschil zal maken.ProXius schreef:In mijn geval zou ik er ook mijn Blu-Rays op willen afspelen, de grote vraag is alleen... Gaat dit echter slechter klinken en slechter ogen dan Blu-Rays uit een Panasonic BD-35 speler?
Ook weer geen idee maar ik kan het me haast niet voorstellen. Als je bron materiaal goed overgezet is (goede rip, juiste codec) zou het in mijn optiek zelfs beter moeten zijn omdat je geen last meer hebt van jitter, onstabiele cd's, krassen etc. Is niet voor niets dat het nu ook in de hi-fi wereld helemaal in opkomst is. Denk dat het meer de angst voor het onbekende is.ProXius schreef:Het liefst zou ik er ook mijn CD's op afspelen, maar ik ben bang dat een stand-alone speler toch beter gaat klinken?
As I said, je mag best met je speler en wat films langskomen. Als je op tijd laat melden welke films zorg ik dat ik ze ook al klaar heb staan.ProXius schreef:Kan iemand mij overtuigen?
Voorlopig alleen niet want ik ga eind van de week op vakantie!


