2x W100S
1x Magic Sound 2,5"
Monacor
2x SPH-300KE
2x SPH-135KEP
4x SPH-135/AD
2x DT-101AG
1x DT-105TI
1x DT-106
2x SP-60/8
1x SP385G
Moderator: Beheerdersteam
Effe offtopic Ed dat ging ik zeker doen?asterduc schreef:oei, ik voel me al een tijdje niet lekker eigenlijkjeroen_d schreef:... als je nou een hele verzameling Scanspeak had liggen, dan zou het wat ernstiger zijn allemaal.![]()
als ik nu eens moed en zin vond om dat 2de setje Polyester Pacific kasten te schuren en af te lakken, dan was dat revelator setje gelijk weg en blijven er alleen nog twee 660000 tweeters over die een andere eigenaar moeten zoeken.
Hoi Mario, ik ben nieuw hier, heb je bovenstaande units nog?Marp schreef:4x BG Neo3 PDR
5x Multicel "Superbändchen"
2x Philips AD 0211/SQ8
Het resultaat, deels, van 2 langdurig geparkeerde projecten en 1 vervallen project voor iemand die er niet meer is... én van veranderde inzichten en ideeën tijdens een veel te lang rijpingsproces. Moest ik opnieuw beginnen, dan was de keuze veel beperkter en vooral totaal anders geweest.