Als polijsten eenmaal lukt, en neem van mij aan, dat gaat snel, dan ben je verslaafd!
Enige nadeel aan dit alles is de ontzettende zooi die je hebt, en de uitgave die je moet doen om goed materiaal te kopen.
Voor niets gaat ze zon op ofziets...
Je hebt gewoon nodig:
- Geduld
- GOED schuurpapier, korrel 600 tot 2500 (nat)
- fleske St-Marc
- polijstmachine met power. (ferm 50€)
- polijstpads. (heb er 12 gekocht, 6 middelzaacht, 6 superzacht)
Verder is het kinderlijk eenvoudig eigenlijk.
Bedenk dat alle stappen die je doet, je grondig moet doen, niet snel snel schuren, (want dát zie je later terug) niet snel snel verven, (want dat is zeer veel schuurwerk). Spuiten kan dus zeer goed.
Wel snel senl polijsten
Dus heb je eenmaal die uitgaven gedaan is het snel eenvoudig en een goedkope luxe afwerking.

