Dat vind ik nu ook. Dat felle is wel een tijdje leuk, maar je raakt er ook weer op uitgekeken. Verder zijn deze luidspreker opvallend genoeg in de kamer, daar is geen felle kleur voor nodig!TubeHead schreef:wauw ! mooi ! Vind wit mooier dan het felle groen eerlijk gezegt... (Puur als ik kijk naar de inrichting van je kamer )
No-baffle dipool SLS12-FE204 -> Nu Fostex/Ciare dipool
Moderator: Beheerdersteam
Laatst gewijzigd door GeertM2 op wo 24 jun 2009, 1:02, 1 keer totaal gewijzigd.
De foto's spreken voor zich.
Ze spelen nu. Ben vanavond bezig geweest met metingen en de equalizatie. Wat me opvalt is dat door het kleine baffeltje van de fostex deze nu een stuk milder is te equalizen. Hopelijk is het niet ten koste gegaan van het afstraal gedrag, doel was namelijk dat de fostex nergens zou ronstralen maar in het mid mooi bundeld.
Ik heb nog geen oplossing voor rear fireing tweeter.
Ben zelf in ieder geval zeer in mijn nopjes over de looks. Het klink ook al redelijk goed, al denk ik dat het nog wel beter kan qua equalizer/filter.
Ze spelen nu. Ben vanavond bezig geweest met metingen en de equalizatie. Wat me opvalt is dat door het kleine baffeltje van de fostex deze nu een stuk milder is te equalizen. Hopelijk is het niet ten koste gegaan van het afstraal gedrag, doel was namelijk dat de fostex nergens zou ronstralen maar in het mid mooi bundeld.
Ik heb nog geen oplossing voor rear fireing tweeter.
Ben zelf in ieder geval zeer in mijn nopjes over de looks. Het klink ook al redelijk goed, al denk ik dat het nog wel beter kan qua equalizer/filter.
Re: No-baffle dipool SLS12-FE204 -> Nu Fostex/Ciare dipool
kent iemand dit type Fostex wat in het setje van GeertM2 zat?
Heb deze nu in gebruik en ik wou de gegevens hier eens van opzoeken...
Staat achteraan niets op
Heb deze nu in gebruik en ik wou de gegevens hier eens van opzoeken...
Staat achteraan niets op
Re: No-baffle dipool SLS12-FE204 -> Nu Fostex/Ciare dipool
Als ik me niet vergis is dit de Fostex FE167E.
Gr. Mischa
Gr. Mischa
Re: No-baffle dipool SLS12-FE204 -> Nu Fostex/Ciare dipool
Deze maten kloppen wel. Spoel is 120mm; diepte klopt ook.FR_Aad schreef:Zou het deze kunnen zijn:
http://www.einklang-audio.com/treiber/fostex/fe204.pdf
Iemand deze tweak al gedaan van Tony Gee?
