Bukem had een setje drivers over, de RS225S-8 en de RS28A-4.
Met deze drivers had ik altijd al een GHP monitor willen maken, nu wordt ie dus werkelijkheid
De 20cm woofer komt in een compacte 16 liter kast waarbij hij dus in serie een condensator krijgt van pakweg 470uf.
In de simulatie kun je mooi zien dat het werkt, rode lijn is met condensator.
Deze woofer is hier ideaal voor, ook omdat hij een xmax van 7mm heeft dus voor een compact kastje zal hij flink hard kunnen
De x-over frequentie zal zo rond de 1,5khz komen te liggen.
Stay tuned!
