Dat heeft hij dus, echter zit daar nog een weerstandsnetwerkje achter. Zie afbeelding (excuses voor mijn paint-skills).Implo schreef:Of mijn bron (M-audio Delta 24/96) moet een uitgangscondensator hebben.
Kan ik hier ongestraft 2.5V vanuit de ingang van mijn versterker (zonder ingangsC) op zetten? Of is het mogelijk om deze condensator te overbruggen, omdat de ingang van mijn versterker (met C) al ontkoppelt is?
Of heeft dit geen nut, en is de enige upgrade andere ingangsC's in de versterker? De C's op de geluidskaart zijn kleine elco's.
