Roland schreef:Wil iemand uit het objectieve kamp mij aflossen?![]()
Als er rechtstreekse vragen aan me gesteld worden, zoals laatst door HansV in het condensatorvergelijk, maak ik een uitzondering. Wat condensators betreft, helaas heb ik na verdere bestudering van het ClarityCap paper moeten concluderen dat ik dit beneden de maat vind. Het zou me zeer verbazen als dit door IEEE wordt geaccepteerd, maar er gebeuren wel vaker rare dingen. Sorry, het is niet anders en geloof me, ik bedoel dit echt niet vervelend. Het is gewoon een afgesloten hoofdstuk voor me. Ik zal eensluidend antwoorden in de guru vragenlijst.
Hopelijk roept deze post niet al teveel weerstand op, dat is het gevaar als je toch weer eens je mening over dit onderwerp geeft.
