Kast berekening computer pioneers ts-c171prs klopt niet

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

hovingtim

Bericht door hovingtim »

Theduboracle schreef:
Er is gewoon veel onzin in omloop
Echt Waar?? :shock: Dat meen je niet :cry: !! Jammer alleen dat jij een hoop onzin zomaar voor waar aanneemt en niet de feiten van de fabels kan onderscheiden. Maar goed het is jouw geld, dus ook jouw verantwoordelijkheid.
Theduboracle

Bericht door Theduboracle »

Yannick schreef:
Theduboracle schreef:
Als je het heel goed wil doen maak je aan lange dieppe kast die zoveel mogelijk dempt, maar tevens zoveel mogelijk het geluid aflijd van de conus, achterin zou wel een gat moetten met dit idee,
Ah! Aan het zagen en knutselen dan! Pioneers erin en gaan! Laat maar horen wat je er van vind!
Ze kunnen als twee weg, maar inderdaad op die manier.
De conus moet van de tegendruk af, daarom, en ook totaal gedempt zijn aan de achtekant.
Dat is mijn idee.
Theduboracle

Bericht door Theduboracle »

hovingtim schreef:
Theduboracle schreef:
Er is gewoon veel onzin in omloop
Echt Waar?? :shock: Dat meen je niet :cry: !! Jammer alleen dat jij een hoop onzin zomaar voor waar aanneemt en niet de feiten van de fabels kan onderscheiden. Maar goed het is jouw geld, dus ook jouw verantwoordelijkheid.
Je zegt dus dat mijn oren niet het betere resultaat horen, en dat ik blind geloven moet wat verteld wordt hier.
Ik ga liever met mijn eigen gezond verstand aan de gang, alleen dan kun je het beestje onder de knie krijgen en snappen om tot een top HI-FI instalatie te komen.

Hoe dat zit met leiding op dit forum. 8)
Pioneer televisie's zijn ook de besten, alleen wel 4 keer zo duur.
GeertM2
Contacteer:

Bericht door GeertM2 »

Theduboracle schreef:
Je zegt dus dat mijn oren niet het betere resultaat horen, en dat ik blind geloven moet wat verteld wordt hier.
Niet blind, maar af en toe wat van ons aannemen kan geen kwaad.
Theduboracle schreef:
Ik ga liever met mijn eigen gezond verstand aan de gang, alleen dan kun je het beestje onder de knie krijgen en snappen om tot een top HI-FI instalatie te komen..
Dat "gezonde verstand" weet ik nog niet zo zeker. Dat je niet op het pad zit naar een top HIFI installatie weet ik wel zeker.
Theduboracle schreef:
Hoe dat zit met leiding op dit forum.
Bedoel je hoever het niveau nog moet dalen tot ze je topic sluiten? Niemand heeft hier toch wat aan. Het is hooguit lichtelijk vermakelijk.
jeroen_d
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Ik sluit hem inderdaad maar, de lol is er nu wel vanaf. Ik begrijp eigenlijk ook niet wat de TS nu wil met dit draadje. Als hij de bedoeling duidelijk wil maken, dan moet hij maar een PM richting een van de moderators sturen.
Gesloten