Echt Waar??Theduboracle schreef:Er is gewoon veel onzin in omloop
Kast berekening computer pioneers ts-c171prs klopt niet
Moderator: Beheerdersteam
- Theduboracle
Ze kunnen als twee weg, maar inderdaad op die manier.Yannick schreef:Ah! Aan het zagen en knutselen dan! Pioneers erin en gaan! Laat maar horen wat je er van vind!Theduboracle schreef:Als je het heel goed wil doen maak je aan lange dieppe kast die zoveel mogelijk dempt, maar tevens zoveel mogelijk het geluid aflijd van de conus, achterin zou wel een gat moetten met dit idee,
De conus moet van de tegendruk af, daarom, en ook totaal gedempt zijn aan de achtekant.
Dat is mijn idee.
- Theduboracle
Je zegt dus dat mijn oren niet het betere resultaat horen, en dat ik blind geloven moet wat verteld wordt hier.hovingtim schreef:Echt Waar??Theduboracle schreef:Er is gewoon veel onzin in omloopDat meen je niet
!! Jammer alleen dat jij een hoop onzin zomaar voor waar aanneemt en niet de feiten van de fabels kan onderscheiden. Maar goed het is jouw geld, dus ook jouw verantwoordelijkheid.
Ik ga liever met mijn eigen gezond verstand aan de gang, alleen dan kun je het beestje onder de knie krijgen en snappen om tot een top HI-FI instalatie te komen.
Hoe dat zit met leiding op dit forum.
Pioneer televisie's zijn ook de besten, alleen wel 4 keer zo duur.
Niet blind, maar af en toe wat van ons aannemen kan geen kwaad.Theduboracle schreef:Je zegt dus dat mijn oren niet het betere resultaat horen, en dat ik blind geloven moet wat verteld wordt hier.
Dat "gezonde verstand" weet ik nog niet zo zeker. Dat je niet op het pad zit naar een top HIFI installatie weet ik wel zeker.Theduboracle schreef:Ik ga liever met mijn eigen gezond verstand aan de gang, alleen dan kun je het beestje onder de knie krijgen en snappen om tot een top HI-FI instalatie te komen..
Bedoel je hoever het niveau nog moet dalen tot ze je topic sluiten? Niemand heeft hier toch wat aan. Het is hooguit lichtelijk vermakelijk.Theduboracle schreef:Hoe dat zit met leiding op dit forum.