3de ZelfBouwAudiodag Noord 2008 Beetsterzwaag 20.9.2008
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Pompebled kan helaas ook niet dus de voeding voor de car_ampsHenkjan schreef:logistiek wordt lastig.... is er behalve Mike iemand uit de randstad die naar Beesterzwaag gaat?
gaat moeilijk worden..
neem de kleine Omnes Audio wel mee...
gaat wel lukken denk ik...
verder zien we wel...
opties:
1: stints wat langer
2: pauze (praatstint) inlassen
3: laatste stint voor experimenten oid
En als emand andere suggesties heeft hoor ik dat graag
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
interessant...zou hem dan wel eens op mijn ongemodde CD67 willen horen in een niet-wetenschappelijk vergelijk. Er is voor mij ook zo'n dacje onderweg, ben er wel benieuwd naar...
Iets anders: zijn er al stands voorradig voor de niet vloerstaande speakers? Heb wel een setje zelfbouw-gevallen hier om mee te nemen, maar als er al iets is, dan hoeft het niet uiteraard...
Iets anders: zijn er al stands voorradig voor de niet vloerstaande speakers? Heb wel een setje zelfbouw-gevallen hier om mee te nemen, maar als er al iets is, dan hoeft het niet uiteraard...
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Prima, dan plak ik er wat spikes onder en neem ik ze mee; ze zijn wat oversized voor mijn Ieniemienie's, maar wellicht weer op maat voor eventueel iets anders dat nog op bezoek komt...weidok schreef:denk et niet ...mikekiwi schreef:Iets anders: zijn er al stands voorradig voor de niet vloerstaande speakers? Heb wel een setje zelfbouw-gevallen hier om mee te nemen, maar als er al iets is, dan hoeft het niet uiteraard...
Henkjan gecondoleerd, en ook jammer dat pompebled niet komt.
De JLH15 is op wat naregelen van de ruststroom na gebruiksklaar.
Verder kan ik nog DT meenemen. Middeklasser Kenwood KD-5010 met een MM Shure M95G-IM element.
Een collega van mij heeft een gemodificeerde Jama RB020 die hij wil tonen en beluisteren over diverse speakers, kan hij er nog bij?
Dit was orgineel met een 2*15W EL84 PP AB penthode, en omgebouwd naar 2*2.5W (schatting) EL84 SE triode eindtrap.
De JLH15 is op wat naregelen van de ruststroom na gebruiksklaar.
Verder kan ik nog DT meenemen. Middeklasser Kenwood KD-5010 met een MM Shure M95G-IM element.
Een collega van mij heeft een gemodificeerde Jama RB020 die hij wil tonen en beluisteren over diverse speakers, kan hij er nog bij?
Dit was orgineel met een 2*15W EL84 PP AB penthode, en omgebouwd naar 2*2.5W (schatting) EL84 SE triode eindtrap.
Geweldig.. HenryHenry S schreef:Henkjan gecondoleerd, en ook jammer dat pompebled niet komt.
De JLH15 is op wat naregelen van de ruststroom na gebruiksklaar.
Verder kan ik nog DT meenemen. Middeklasser Kenwood KD-5010 met een MM Shure M95G-IM element.
Een collega van mij heeft een gemodificeerde Jama RB020 die hij wil tonen en beluisteren over diverse speakers, kan hij er nog bij?
Dit was orgineel met een 2*15W EL84 PP AB penthode, en omgebouwd naar 2*2.5W (schatting) EL84 SE triode eindtrap.
hmmm. DT mag wel er wel bij..
Collega van jouw met zyn Jamo speakers is welkom..
zet em in de laatste stint...
schema volgt zsm..
Ok, kan die mooi op Yamaha C2 van HoMeRweidok schreef:Geweldig.. Henry
hmmm. DT mag wel er wel bij..
Ehhhh, Jama versterkerCollega van jouw met zyn Jamo speakers is welkom..
Dank je.
Ik werk in Sneek, dus ik kan die zo ophalen en terugbrengen, PM me voor details.pompebled schreef:De voeding is wel beschikbaar, dus als er iemand over Sneek wil rijden om 'm op te halen, dan kan dat natuurlijk.
Die voeding is niet meer nodig...Henry S schreef:Ok, kan die mooi op Yamaha C2 van HoMeRweidok schreef:Geweldig.. Henry
hmmm. DT mag wel er wel bij..Ehhhh, Jama versterkerCollega van jouw met zyn Jamo speakers is welkom..
Dank je.Ik werk in Sneek, dus ik kan die zo ophalen en terugbrengen, PM me voor details.pompebled schreef:De voeding is wel beschikbaar, dus als er iemand over Sneek wil rijden om 'm op te halen, dan kan dat natuurlijk.
waren voor 12 v car amps die Henkjan mee zou nemen ...
gaat dus niet door....
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
De stints beginnen om 11.00 uurJan-Willem schreef:Ik kom alleen wel last moment aanzetten (11 uur)![]()
Druk op het werk... GRRR
Schema's zijn aangepast.....
Hopelijk een beetje naar tevredenheid
als er nog iets aangepast moet worden.... horen we het wel...
vanavond nog een critikaster op bezoek gehad...
geluisterd naar de "gelampuzeerde" Marantz van Leeuwarden
nou "flabbergasting" zat met open mond te luisteren
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
ok geeft niet.... zien we wel...Leeuwarden schreef:Hmmm... Ik denk dat ik er dan nog niet ben.13.30-14.05
4: NoBox OB..Peerless SLS 315 en Fostex FE 167 E FR..(weidok)..Yamaha Preamp C2 (HoMeR)..4 kanaals Omnes Audio..Marantz buizencd 60..(leeuwarden).met HongKong DAC?
aan het einde van de dag hebben we vast nog wel wat tijd over
om naar de HongKong DAC te luisteren... dat weet ik wel zeker
als ze de Marantz CD 60 met buis hebben gehoord
zit nu nog na te genieten van de sound van gisteravond...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Ik kom ook laat ivm het werk. Reken maar op 13.30.
Ik zou graag ook wat mee willen nemen maar ik heb op het moment niet zoveel staan. Voor mijn dual mono 41Hz amp5 is 1 kanaal klaar, de andere bijna en ik wacht nog op een handvol terminals uit China.. Daarnaast komt er ook nog een nieuwe voorplaat van Hi-Fi2000 aangezien die ik nu heb beschadigd is tijden het transport (heeft tegen een koelrib aangelegen) maar dat zou he probleem nog niet zijn.
Jammer dat er veel mensen afvallen. Desalniettemin heb ik er zin in!
Ik zou graag ook wat mee willen nemen maar ik heb op het moment niet zoveel staan. Voor mijn dual mono 41Hz amp5 is 1 kanaal klaar, de andere bijna en ik wacht nog op een handvol terminals uit China.. Daarnaast komt er ook nog een nieuwe voorplaat van Hi-Fi2000 aangezien die ik nu heb beschadigd is tijden het transport (heeft tegen een koelrib aangelegen) maar dat zou he probleem nog niet zijn.
Jammer dat er veel mensen afvallen. Desalniettemin heb ik er zin in!
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
project Ieniemienie kampt met wat tegenslag...speakers uit elkaar is gelukt, 1 filter zit nu in elkaar en ik ga nu weg naar een bruiloft; morgenochtend dan maar zeer vroeg opstaan om het allemaal te kunnen fixen.
Als ik wat later ben, dan weten jullie hoe het komt...ik probeer echter op z'n laatst om 11.00uur er zijn, maar ik moet ook nog >1,5 uurtjes rijden.
Wordt spannend zo... De sub is in ieder geval klaar om te spelen!
ciao, tot morgen!
Als ik wat later ben, dan weten jullie hoe het komt...ik probeer echter op z'n laatst om 11.00uur er zijn, maar ik moet ook nog >1,5 uurtjes rijden.
Wordt spannend zo... De sub is in ieder geval klaar om te spelen!
ciao, tot morgen!
