3de ZelfBouwAudiodag Noord 2008 Beetsterzwaag 20.9.2008

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Dubbel...
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

logistiek wordt lastig.... is er behalve Mike iemand uit de randstad die naar Beesterzwaag gaat?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
logistiek wordt lastig.... is er behalve Mike iemand uit de randstad die naar Beesterzwaag gaat?
Pompebled kan helaas ook niet dus de voeding voor de car_amps
gaat moeilijk worden..
neem de kleine Omnes Audio wel mee...
gaat wel lukken denk ik...

verder zien we wel...

opties:
1: stints wat langer
2: pauze (praatstint) inlassen
3: laatste stint voor experimenten oid :)

En als emand andere suggesties heeft hoor ik dat graag :)
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Onder voorbehoud dat ik kom neem ik wel een "Hong Kong DAC" mee.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Leeuwarden schreef:
Onder voorbehoud dat ik kom neem ik wel een "Hong Kong DAC" mee.
he dat zou geweldig zijn :)

als die dac nog muzikaler is dan de "lampizator "marantz cd 60
dan wordt dubbel genieten :)

hoe sluit je die dac aan trouwens ??
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Via coax kabeltje op digital-out.
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

interessant...zou hem dan wel eens op mijn ongemodde CD67 willen horen in een niet-wetenschappelijk vergelijk. Er is voor mij ook zo'n dacje onderweg, ben er wel benieuwd naar...

Iets anders: zijn er al stands voorradig voor de niet vloerstaande speakers? Heb wel een setje zelfbouw-gevallen hier om mee te nemen, maar als er al iets is, dan hoeft het niet uiteraard...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

mikekiwi schreef:
Iets anders: zijn er al stands voorradig voor de niet vloerstaande speakers? Heb wel een setje zelfbouw-gevallen hier om mee te nemen, maar als er al iets is, dan hoeft het niet uiteraard...
denk et niet ... :)
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

weidok schreef:
mikekiwi schreef:
Iets anders: zijn er al stands voorradig voor de niet vloerstaande speakers? Heb wel een setje zelfbouw-gevallen hier om mee te nemen, maar als er al iets is, dan hoeft het niet uiteraard...
denk et niet ... :)
Prima, dan plak ik er wat spikes onder en neem ik ze mee; ze zijn wat oversized voor mijn Ieniemienie's, maar wellicht weer op maat voor eventueel iets anders dat nog op bezoek komt...
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

sorry jongens, het gaat niet lukken voor vrijdag (baffles moeten er nog op, en met m'n lijmklemmen moet dat een voor een, en ik kan er pas vrijdagavond mee verder gaan).

jullie houden de hoorns tegoed. als ik op korte termijn in t noorden ben, dan strijk ik wel eens neer in Dokkum met ze...
Henry S
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 08 okt 2007, 22:56
Locatie: Tytsjerk

Bericht door Henry S »

Henkjan gecondoleerd, en ook jammer dat pompebled niet komt.

De JLH15 is op wat naregelen van de ruststroom na gebruiksklaar.
Verder kan ik nog DT meenemen. Middeklasser Kenwood KD-5010 met een MM Shure M95G-IM element.

Een collega van mij heeft een gemodificeerde Jama RB020 die hij wil tonen en beluisteren over diverse speakers, kan hij er nog bij?

Dit was orgineel met een 2*15W EL84 PP AB penthode, en omgebouwd naar 2*2.5W (schatting) EL84 SE triode eindtrap.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henry S schreef:
Henkjan gecondoleerd, en ook jammer dat pompebled niet komt.

De JLH15 is op wat naregelen van de ruststroom na gebruiksklaar.
Verder kan ik nog DT meenemen. Middeklasser Kenwood KD-5010 met een MM Shure M95G-IM element.

Een collega van mij heeft een gemodificeerde Jama RB020 die hij wil tonen en beluisteren over diverse speakers, kan hij er nog bij?

Dit was orgineel met een 2*15W EL84 PP AB penthode, en omgebouwd naar 2*2.5W (schatting) EL84 SE triode eindtrap.
Geweldig.. Henry
hmmm. DT mag wel er wel bij..
Collega van jouw met zyn Jamo speakers is welkom..
zet em in de laatste stint...
schema volgt zsm.. :)
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

weidok schreef:
.
Pompebled kan helaas ook niet dus de voeding voor de car_amps
gaat moeilijk worden..
De voeding is wel beschikbaar, dus als er iemand over Sneek wil rijden om 'm op te halen, dan kan dat natuurlijk.

Groeten, Jan.
Henry S
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 08 okt 2007, 22:56
Locatie: Tytsjerk

Bericht door Henry S »

weidok schreef:
Geweldig.. Henry
hmmm. DT mag wel er wel bij..
Ok, kan die mooi op Yamaha C2 van HoMeR
Collega van jouw met zyn Jamo speakers is welkom..
Ehhhh, Jama versterker ;)

Dank je.
pompebled schreef:
De voeding is wel beschikbaar, dus als er iemand over Sneek wil rijden om 'm op te halen, dan kan dat natuurlijk.
Ik werk in Sneek, dus ik kan die zo ophalen en terugbrengen, PM me voor details.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henry S schreef:
weidok schreef:
Geweldig.. Henry
hmmm. DT mag wel er wel bij..
Ok, kan die mooi op Yamaha C2 van HoMeR
Collega van jouw met zyn Jamo speakers is welkom..
Ehhhh, Jama versterker ;)

Dank je.
pompebled schreef:
De voeding is wel beschikbaar, dus als er iemand over Sneek wil rijden om 'm op te halen, dan kan dat natuurlijk.
Ik werk in Sneek, dus ik kan die zo ophalen en terugbrengen, PM me voor details.
Die voeding is niet meer nodig...
waren voor 12 v car amps die Henkjan mee zou nemen ...
gaat dus niet door....
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henry S schreef:
weidok schreef:
Collega van jouw met zyn Jamo speakers is welkom..
Ehhhh, Jama versterker ;)
haha sorry verkeerde bril op :shock: :shock:
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Ik kom alleen wel last moment aanzetten (11 uur) :oops:
Druk op het werk... GRRR ](*,)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Jan-Willem schreef:
Ik kom alleen wel last moment aanzetten (11 uur) :oops:
Druk op het werk... GRRR ](*,)
De stints beginnen om 11.00 uur :)

Schema's zijn aangepast.....

Hopelijk een beetje naar tevredenheid
als er nog iets aangepast moet worden.... horen we het wel...

vanavond nog een critikaster op bezoek gehad...
geluisterd naar de "gelampuzeerde" Marantz van Leeuwarden

nou "flabbergasting" zat met open mond te luisteren :-({|=
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Leuk :-)
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

13.30-14.05
4: NoBox OB..Peerless SLS 315 en Fostex FE 167 E FR..(weidok)..Yamaha Preamp C2 (HoMeR)..4 kanaals Omnes Audio..Marantz buizencd 60..(leeuwarden).met HongKong DAC?
Hmmm... Ik denk dat ik er dan nog niet ben. :?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Leeuwarden schreef:
13.30-14.05
4: NoBox OB..Peerless SLS 315 en Fostex FE 167 E FR..(weidok)..Yamaha Preamp C2 (HoMeR)..4 kanaals Omnes Audio..Marantz buizencd 60..(leeuwarden).met HongKong DAC?
Hmmm... Ik denk dat ik er dan nog niet ben. :?
ok geeft niet.... zien we wel... :)
aan het einde van de dag hebben we vast nog wel wat tijd over
om naar de HongKong DAC te luisteren... dat weet ik wel zeker
als ze de Marantz CD 60 met buis hebben gehoord :) :) :)
zit nu nog na te genieten van de sound van gisteravond...
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

Vind het wel leuk als na de laatste stint op mijn setje mijn CD67 via de HK dac vergeleken kan worden met de CD67 zoals hij daarvoor draaide (dus analoog uit via interne dac.
Kan ik alvast een beetje inschatten wat het verschil gaat zijn...
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Tja, ik zou ook nog een ongemodificeerde CD 60 mee kunnen nemen zodat men het verschil kan horen....
Gebruikersavatar
Fokko
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 22 jul 2007, 18:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Fokko »

Ik kom ook laat ivm het werk. Reken maar op 13.30.

Ik zou graag ook wat mee willen nemen maar ik heb op het moment niet zoveel staan. Voor mijn dual mono 41Hz amp5 is 1 kanaal klaar, de andere bijna en ik wacht nog op een handvol terminals uit China.. Daarnaast komt er ook nog een nieuwe voorplaat van Hi-Fi2000 aangezien die ik nu heb beschadigd is tijden het transport (heeft tegen een koelrib aangelegen) maar dat zou he probleem nog niet zijn.

Jammer dat er veel mensen afvallen. Desalniettemin heb ik er zin in!
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

project Ieniemienie kampt met wat tegenslag...speakers uit elkaar is gelukt, 1 filter zit nu in elkaar en ik ga nu weg naar een bruiloft; morgenochtend dan maar zeer vroeg opstaan om het allemaal te kunnen fixen.
Als ik wat later ben, dan weten jullie hoe het komt...ik probeer echter op z'n laatst om 11.00uur er zijn, maar ik moet ook nog >1,5 uurtjes rijden.
Wordt spannend zo... De sub is in ieder geval klaar om te spelen!

ciao, tot morgen!
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”