Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Heb je bewust geen lunch ingepland? M.a.w.: broodje eten tijdens de stints? Geen probleem mee verder, maar even voor de duidelijkheid...
Verder prima set-up zo wat mij betreft; kan voor mezelf ook nog een aantal andere leuke dingen bedenken, maar daar is simpelweg geen tijd voor...
Waarom heb ik overigens met mijn Ieniemienie's drie kwartier terwijl er ergens anders maar 25 minuten is (zie laatste stint); wellicht een tijdfoutje? Vind het verder lief van je, maar dat hoeft echt niet...
Zit verder een beetje te twijfelen over de draadjesverbinding met de sub; ik draai thuis met een surround-receiver met de sub op de LFE-output, maar de UCD's hebben dat niet.
Zal ik de sub dan via de high input aansluiten en de Ieniemienie's weer op de output van de sub???
brood inderdaad tussendoor nuttigen...
zal de tijden nog even controleren..
is allemaal voorlopig ...
11.00-11.35
1: Beluga hoorns..Ciare 13 cm FR..Roland..Yarland voor-en eindtrap buizen KT 88..Astin Trew AT 3000cd?
11.45-12.20
2: Tangband hoorn TB FR W 5-1611..Henkjan..Yarland voor-en eindtrap buizen KT 88..Astin Trew AT 3000cd?
Ik neem liever een kleinere Yarland mee, de pro88se klinkt niet goed op de Beluga. Ik schat zo in dat ie met de Tangband hoorn ook niet lekker klinkt.
Ik neem liever een SE EL 34 of een PP EL 84 Yarland mee.
Zijn er nog ingrijpende dingen aan de zaal veranderd? Beton wanden ipv gips? Of is het verregaand gelijk gebleven? Wil eigenlijk de 2A3 meenemen maar ben bang te verzuipen in de zaal.
Mijn broer komt dit jaar hopelijk ook weer mee. Mag die op de lijst van deelnemers?
11.00-11.35
1: Beluga hoorns..Ciare 13 cm FR..Roland..Yarland voor-en eindtrap buizen KT 88..Astin Trew AT 3000cd?
11.45-12.20
2: Tangband hoorn TB FR W 5-1611..Henkjan..Yarland voor-en eindtrap buizen KT 88..Astin Trew AT 3000cd?
Ik neem liever een kleinere Yarland mee, de pro88se klinkt niet goed op de Beluga. Ik schat zo in dat ie met de Tangband hoorn ook niet lekker klinkt.
Ik neem liever een SE EL 34 of een PP EL 84 Yarland mee.
Zijn er nog ingrijpende dingen aan de zaal veranderd? Beton wanden ipv gips? Of is het verregaand gelijk gebleven? Wil eigenlijk de 2A3 meenemen maar ben bang te verzuipen in de zaal.
Mijn broer komt dit jaar hopelijk ook weer mee. Mag die op de lijst van deelnemers?
zal het luisterschema aanpassen....
de hoorns van Henkjan passen die ook op de kleine Yarland ?
de zaal is nog in de oorspronkelijke staat
dus de tussenwand (vouwwand) zoveel mogelijk dicht geschoven
is de zaal ietsje kleiner
Natuurlijk is je broer welkom
zal em op de deelemerslijst zetten
ff over het eten, voor de duidelijkheid, er is koffie, fris en bier in dat zaaltje te krijgen, maar geen broodjes spul. Dus zelf even een broodje(s) meenemen voor als je honger krijgt naar wat anders dan HiFi spul. Er zijn in Beetsterzwaag wel restaurants om te eten, voor wie ver moet reizen en eerst wat stevigs in z'n maag wil hebben.
Wat betreft het aansluiten van apparatuur, neem zoveel mogelijk eigen snoeren mee, als je aansluitingen op één of andere manier speciaal zijn.
Versterkers. Met een beetje geluk hebben we de klasse A van HenryS, buizen en UCD versterkers. Ik denk dat het wel voldoende zal zijn, ongeacht wat voor boxen.
Ik heb een netsnoerhaspel van 25 mtr. Kan dus eventueel ook voor buiten .....
Hoi,
Bij mij komt "rene vos" nog mee. (nieuw forumlid en zijn auto is groter !! ).
Ik dacht: "Hoe meer zielen, hoe meer........" .
Henk.
P.S. Er staat dat mijn boxen "Needles" zijn, inclusief een link naar het "schoolproject". Dit is niet correct ! Het is een ontwerp zoals de Needle. De afmetingen zijn verschillend en deze zijn ongefilterd.
Hoi,
Bij mij komt "rene vos" nog mee. (nieuw forumlid en zijn auto is groter !! ).
Ik dacht: "Hoe meer zielen, hoe meer........" .
Henk.
P.S. Er staat dat mijn boxen "Needles" zijn, inclusief een link naar het "schoolproject". Dit is niet correct ! Het is een ontwerp zoals de Needle. De afmetingen zijn verschillend en deze zijn ongefilterd.
Zo, nog een klein weekje. Vorige keer had ik van alles mee gesleept en is het niet gebruikt.
Moet ik die kabelhaspel meenemen en eventueel nog wat anders, zoals stekkerblokken of zo?
Zijn er deelnemers die met de gedachte spelen om na afloop in het dorp nog een restaurantje aan te doen voor dat de terugreis gaat beginnen?
of ik kom wordt wat twijfelachtig. mijn oma is zojuist overleden (ze was 99 en al niet erg gezond meer, dus een schok was het niet), en ergens eind vd week zal de begrafenis zijn.
de hoorns zijn al wel bijna af, dus als iemand uit deze hoek van het land die mee kan nemen, dan hoeft het programma daarom niet omgezet te worden
of ik kom wordt wat twijfelachtig. mijn oma is zojuist overleden (ze was 99 en al niet erg gezond meer, dus een schok was het niet), en ergens eind vd week zal de begrafenis zijn.
de hoorns zijn al wel bijna af, dus als iemand uit deze hoek van het land die mee kan nemen, dan hoeft het programma daarom niet omgezet te worden
of ik kom wordt wat twijfelachtig. mijn oma is zojuist overleden (ze was 99 en al niet erg gezond meer, dus een schok was het niet), en ergens eind vd week zal de begrafenis zijn.
de hoorns zijn al wel bijna af, dus als iemand uit deze hoek van het land die mee kan nemen, dan hoeft het programma daarom niet omgezet te worden
he.. gecondeleerd Henkjan..
we zien wel of je komt..
neem de kleine 4 kanaals Omnes Audio voor alle
zekerheid wel mee ... voor de LoBo NoBox
zo luid hoeft het ook niet te gaan ...
ben nog niet aan het bouwen geweest....
twijfel nog steeds om een 2 de SLS 315 erbij te zetten
Gecondoleerd Henkjan, en sterkte met wat er allemaal zal moeten gebeuren.
We zien wel of je komt en zo niet, en de hoorns ook niet, hebben we voor de volgende keer ook nog wat.