Bovendien is het stukke steviger en vibreert intern stukke minder.
Ook veel beter te verbinden / deuvelen / schroeven / verlijmen, oftewel veel meer vlees.
Ik kijk in dit geval ook effe naar de omvang van de kast.
Die vraagd om een degelijke bracing.
Achterzijde van de magneet tegen die bracing met daartussen vilt of een stuk rubber.
Ik zou het op deze manier doen:
PS:
Tijd voor een Showcase now !!!
Leuk stukkie figuur en freeswerk
Amanda, heb je al details van de poort, of blijft deze kast gesloten?

