Stereo sub

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

is idd niet echt naast de deur....

zijn die B&W basreflex?
hifi@toon
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 30 mei 2005, 10:43

Bericht door hifi@toon »

ja die zijn basreflex
dat moet toch geen probleem zijn of wel?
hifi@toon
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 30 mei 2005, 10:43

Bericht door hifi@toon »

wat zijn jouw bouwmaten en afstemmingen????
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

BR is geen probleem, maar als je dan toch een sub in gaat zetten dan kan je de poorten dicht zetten, geeft een wat strakker geluid.

ik heb de MDS08 in een gesloten kast van ~22 liter, volgens simu (ik heb t niet nagemeten) Q=0.57, en dan met een basboost +3dB bij 40Hz die in de versterker zit. mooie droge bas, uiteraard niet afgrond diep. de BR kast die ik gezien heb was iets van 25 liter, afstemming weet ik ff niet.
hifi@toon
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 30 mei 2005, 10:43

Bericht door hifi@toon »

dat lijkt me een kwestie van proberen
ik wil denk wel br omdat ie dan wat dieper gaat
anders heb ik er nog niks aan
Plaats reactie