is idd niet echt naast de deur....
zijn die B&W basreflex?
Stereo sub
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
BR is geen probleem, maar als je dan toch een sub in gaat zetten dan kan je de poorten dicht zetten, geeft een wat strakker geluid.
ik heb de MDS08 in een gesloten kast van ~22 liter, volgens simu (ik heb t niet nagemeten) Q=0.57, en dan met een basboost +3dB bij 40Hz die in de versterker zit. mooie droge bas, uiteraard niet afgrond diep. de BR kast die ik gezien heb was iets van 25 liter, afstemming weet ik ff niet.
ik heb de MDS08 in een gesloten kast van ~22 liter, volgens simu (ik heb t niet nagemeten) Q=0.57, en dan met een basboost +3dB bij 40Hz die in de versterker zit. mooie droge bas, uiteraard niet afgrond diep. de BR kast die ik gezien heb was iets van 25 liter, afstemming weet ik ff niet.
