Tri-Nextel
Moderator: Beheerdersteam
Rho, ik geloof dat je bij de klemmen van Menno de kabel recht in de wartel moet duwen en niet dwars.
Dezelfde werking van de boorkop van een boormachine als ik me niet vergis.
Een facet of afronding tpv buitenste rand van de kamer kan geen kwaad, daar je tijdens het aandraaien van de wartels je vingers wel eens kan open halen.
Dezelfde werking van de boorkop van een boormachine als ik me niet vergis.
Een facet of afronding tpv buitenste rand van de kamer kan geen kwaad, daar je tijdens het aandraaien van de wartels je vingers wel eens kan open halen.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
dit zijn de connectors die ik heb, en daar wil ik nog deze stekkers bij kopen. bovendien zit er nu 4 cm ruimte tussen de connectors, daar is wel voldoende ruimte tussen om een kabel naar binnen te frummelen.rho schreef:Is dit nog wel handig om je kabels in je klemmen te krijgen? Met vorkjes of blote kabel lijkt me dat niet zo handig. Met banaan-stekkers is er natuurlijk geen enkel probleem.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
nope. het gat aan de voorkant is voor banaan, een kabel gaat via de zijkant naar binnen.Hondasnl schreef:Rho, ik geloof dat je bij de klemmen van Menno de kabel recht in de wartel moet duwen en niet dwars.
Dezelfde werking van de boorkop van een boormachine als ik me niet vergis.
dat was ook mijn gedachte. en het ziet er wat afgewerkter uit.Hondasnl schreef:Een facet of afronding tpv buitenste rand van de kamer kan geen kwaad, daar je tijdens het aandraaien van de wartels je vingers wel eens kan open halen.
Dat zal dan geen probleem zijn, zie ik.anonamemouse schreef:dit zijn de connectors die ik heb, en daar wil ik nog deze stekkers bij kopen. bovendien zit er nu 4 cm ruimte tussen de connectors, daar is wel voldoende ruimte tussen om een kabel naar binnen te frummelen.rho schreef:Is dit nog wel handig om je kabels in je klemmen te krijgen? Met vorkjes of blote kabel lijkt me dat niet zo handig. Met banaan-stekkers is er natuurlijk geen enkel probleem.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
een kast is nu aardig op dreef, nog een klein beetje pritex en gaatjes voor de bekabeling en dan is hij klaar voor verdere afwerking, kast nummer twee is nog een dagje of twee van dit punt verwijderd. helaas heb ik geen lijm meer en ga dus vanavond een beetje bankhangen en niks doen.
ik heb vanmiddag speaker en co met een bezoekje vereerd (mocht je dit lezen, mijn excuses voor mijn zweterige shirt...
) en daar een en ander aan teflon bekabeling gehaald. niet echt prijsvriendelijk, maar wel heel mooi spul!
ook een "el cheapo" filtertje gehaald om de boel een beetje in te spelen voordat de echte meting plaats gaat vinden (dit is vast te reserveren voor half geld als ik ze niet meer nodig heb).
en een zooitje boutjes en rampa inbus dingen.
plaatjes: mijn prestaties van gisteren en de boodschappen die ik net bij speaker en co heb gedaan.
ik heb vanmiddag speaker en co met een bezoekje vereerd (mocht je dit lezen, mijn excuses voor mijn zweterige shirt...
ook een "el cheapo" filtertje gehaald om de boel een beetje in te spelen voordat de echte meting plaats gaat vinden (dit is vast te reserveren voor half geld als ik ze niet meer nodig heb).
en een zooitje boutjes en rampa inbus dingen.
plaatjes: mijn prestaties van gisteren en de boodschappen die ik net bij speaker en co heb gedaan.
- Bijlagen
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
dank je! jij gaat er ook nog een beetje deel aan hebben, er moet nog over het filteren worden nagedacht....Roland schreef:Mooi project! Zou je willen verklappen waar je dat dikke vilt vandaan hebt?
het vilt komt van vilta in amsterdam, het adres staat in een eerdere post. ik heb nog een boel over (5 platen van 40 x 100 cm), de restanten zijn te koop. het is 10 mm dik, lekker zacht en ontzettend zelfklevend.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
