heb een klein vraagje. weten jullie adressen waar je vergulde zekeringen kan halen/bestellen.
en of het een hoop verschil op leverd met de normale zekeringen.
alvast bedankt.
klinkt het beter; ik weet het niet. ik heb ze in mijn versterker zitten, en voor mijn gevoel werd het geluid wel opener.
wat ik wel een heel duidelijk verschil vond maken (dit is ook blind getest met twee mensen als publiek hier die het 100% van de 6 keer wisselen goed hadden) was het vervangen van de stop in de meterkast.
als je de centen ervoor over hebt moet je het gewoon doen.
Bij deze zekeringen zijn de (buiten)aansluitingen verguld. Het smeltdraadje binnenin lijkt me niet anders dan bij andere zekeringen.
Ik zou gaan voor de 'normale' zekeringen, die aan de buitenkant ontdaan zijn van zuren (door het aanraken en plaatsen!) met behulp van aceton of iets dergelijks.
klinkt het beter; ik weet het niet. ik heb ze in mijn versterker zitten, en voor mijn gevoel werd het geluid wel opener.
wat ik wel een heel duidelijk verschil vond maken (dit is ook blind getest met twee mensen als publiek hier die het 100% van de 6 keer wisselen goed hadden) was het vervangen van de stop in de meterkast.
als je de centen ervoor over hebt moet je het gewoon doen.
Je moet niet alleen vergulde zekeringen hebben, maar als het even kan ook die met kristallen omhulsel. Kost natuurlijk iets meer, maar klinkt echt het beste ...
En vergeet voor 't eikenhouten doosje met fluwelen binnenvoering niet, en uiteraard 't certificaat waarop beschreven staat dat de zekering de luistertests van de fabrikant met vlag en wimpel heeft doorstaan.
ga je nu met die fluwelen binnenvoering niet een beetje ver ? Je zou een knappe jongen zijn als je in een dubbel blind test de goede er uit weet te pikken ....
Je moet niet alleen vergulde zekeringen hebben, maar als het even kan ook die met kristallen omhulsel. Kost natuurlijk iets meer, maar klinkt echt het beste ...
Paul.
Al weer wat bij geleerd.
Zo zie je maar weer je bent nooit te oud om te leren.
Wat een zielige reactie.
Onbekent maakt onbemind zullen we maar zeggen.