Nu speel ik enige tijd met volle tevredenheid met mijn "NEIRO's" welke ik gesimuleerd heb met Winisd Alpha, maar ik kom maar niet onder de 15 ms delay zonder dat ik flink moet gaan aanpassen en ik wil als het even kan het fineer niet onnodig beschadigen.
Is dit binnen de "marge", bestaat er uberhaupt wel zoiets?
Let wel, ik vindt mijn luidsprekers (voorlopig) prima klinken, een tikkie teveel laag maar daar is eenvoudig wat aan te doen,wellicht de plaatsing.
Ik vraag dit in weze uit hobby-matige interesse
