3de ZelfBouwAudiodag Noord 2008 Beetsterzwaag 20.9.2008
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Hallo, ik heb 20 september geboekt in de agenda,weidok schreef:Henkjan schreef:gewoon gaan met die banaan... kies wat je als organisatie de beste dag lijkt, een dag dat iedereen kan lukt toch niet
Onder voorbehoud:
zet Zaterdag 20 september maar in de agenda
3 de ZBA dag Noord te Beetsterzwaag 09.30- 17.30 uur
(wacht nog op bevestiging)
![]()
![]()
![]()
v.g.
Zo... zaal weer besproken
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
zo, nog maar dik 2 maanden te gaan
zoals elders gezegd, zal ik die hoorns met de W5-1611 dan wel klaar hebben.
kwa aanwezigheid kan ik zeer waarschijnlijk alleen maar de ochtend, wegens een familiefeest in de middag in t midden van t land (ik heb al niet zo veel familie, dus als we dan een keer een gezamenlijk feest hebben kan ik er niet makkelijk onderuit natuurlijk) dus mss dat er wat met vervoer van spullen moet worden geregeld met anderen die uit t zuid-westen komen
zoals elders gezegd, zal ik die hoorns met de W5-1611 dan wel klaar hebben.
kwa aanwezigheid kan ik zeer waarschijnlijk alleen maar de ochtend, wegens een familiefeest in de middag in t midden van t land (ik heb al niet zo veel familie, dus als we dan een keer een gezamenlijk feest hebben kan ik er niet makkelijk onderuit natuurlijk) dus mss dat er wat met vervoer van spullen moet worden geregeld met anderen die uit t zuid-westen komen
zal de luister sessies (stints) erop aan passen...Henkjan schreef:zo, nog maar dik 2 maanden te gaan![]()
zoals elders gezegd, zal ik die hoorns met de W5-1611 dan wel klaar hebben.
kwa aanwezigheid kan ik zeer waarschijnlijk alleen maar de ochtend, wegens een familiefeest in de middag in t midden van t land (ik heb al niet zo veel familie, dus als we dan een keer een gezamenlijk feest hebben kan ik er niet makkelijk onderuit natuurlijk) dus mss dat er wat met vervoer van spullen moet worden geregeld met anderen die uit t zuid-westen komen
misschien dat ik nog een passieve versie van de LoBoNoBox maak..
of .. moet ik de stevige 4 kanaals car amp ook vroeg plannen
tja... die nieuwe TB heeft me erg nieuwsgierig gemaakt..Henkjan schreef:die amp kan wel in een doos met de TNT terug naar huis hoor. alleen als ik die hoorns mee heb moet ik wat verzinnen (bv een veiling aan het einde)
vergelijk met de Fostex FE 167 E zou erg leuk zijn ...
hm.... veiling aan het eind.... haha
iedereen is welkom......mikekiwi schreef:Is deze luisterdag ook alleen maar toegankelijk voor 'noorderlingen' (+forumbaas) of zijn geïnteresseerden uit andere delen van het land ook welkom (al dan niet met wat spulletjes) ?
zeg maar wat je kan en mee wilt nemen
er kunnen ca. 20 -25 luisteraars in het zaaltje...
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Nou, laat ik eerst de agenda er eens op na gaan slaan thuis, maar volgens mij is die dag nog beschikbaar.
Ik zou dan mijn Ieniemienie-monitortjes meenemen + evt. de bijbehorende sub (die tegen die tijd wel klaar en ingespeeld is). Eventueel met eigen versterking (Marantz cd 67 + SR4300 receiver), maar zou ze ook wel eens op een andere bron+versterking willen horen (of beide...).
Dan heb ik meteen de veiling van de speakerts van Henkjan overbodig gemaakt, die kan ik dan mee terug nemen...
Maar...eerst nog even agendatechnisch bevestigen...
Ik zou dan mijn Ieniemienie-monitortjes meenemen + evt. de bijbehorende sub (die tegen die tijd wel klaar en ingespeeld is). Eventueel met eigen versterking (Marantz cd 67 + SR4300 receiver), maar zou ze ook wel eens op een andere bron+versterking willen horen (of beide...).
Dan heb ik meteen de veiling van de speakerts van Henkjan overbodig gemaakt, die kan ik dan mee terug nemen...
Maar...eerst nog even agendatechnisch bevestigen...
Laatst gewijzigd door mikekiwi op ma 14 jul 2008, 8:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
tjee.. lijkt mij leuk een gemodde CD 60 met buisjesLeeuwarden schreef:Zeg Ytzen... Je had laatst een opmerking of mijn met een buisje gemartelde Marantz CD-60 jouw Playstation aan kon. Ik wil hem wel beschikbaar stellen voor de luisterdag. Ik laat nog even in het midden of ik zelf ook kom. (ga er maar van uit van niet...)
misschien is beter eerst de cdplayers metelkaar te vergelijken...
mijn vakantie is helaas voorbij ... dus zeg et maar...
hear of daar in Ljouwert
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
En dat is bij deze gebeurd... 't is niet ideaal, maar we gaan ervoor. Heb de avond ervoor een trouwerij, heb dus een vermoeden dat ik wellicht ietsje later kom gezien de tijd dat ik naar bed zal gaan en het feit dat ik ook nog 1,5 uur moet sturen voordat ik in Beetsterzwaag ben.mikekiwi schreef:Maar...eerst nog even agendatechnisch bevestigen...
Maar voor zover ik het nu kan overzien moet dat allemaal te overleven zijn en ben ik die dag gewoon present met een setje ieniemieniespeakertjes(+sub). Als er apparatuur gewenst is hoor ik het ook graag.
Zijn er al speakerstands aanwezig?
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Nee, ik heb een superduperstereo in de wagen en zet mijn BR-pijpen dan in de turboboost-mode (onder de wagen naar achteren gericht...creëren een diffus effect voor mijn kentekenplaat). Een andere vorm van Roomgain zeg maar...Henkjan schreef:in anderhalf uur van A a/d R naar Friesland? ik hoop dat je een radardetector hebt dan
Anyway, als je het schemaatje hieronder ziet, valt het best mee hoor....(en dan heb ik mijn eigen adres nog even niet ingevuld, scheelde nog eens 5 minuten in positieve zin...)
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
We gaan het zien! Ben geen racert, dus wie weet red ik het ook niet binnen die tijd...als mijn speakerts maar heel overkomen!Henkjan schreef:da's dus boven de 100kmh gemiddeld (dus incl bebouwde kom, provinciale wegen, etc)... daar moet je echt heel fors voor aanpoten om dat te halen hoor.
Laatst gewijzigd door mikekiwi op ma 14 jul 2008, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
