3de ZelfBouwAudiodag Noord 2008 Beetsterzwaag 20.9.2008

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

Wat mij betreft wel. Ik kan toch niet zo ver in de toekomst kijken.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

gewoon gaan met die banaan... kies wat je als organisatie de beste dag lijkt, een dag dat iedereen kan lukt toch niet :roll:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
gewoon gaan met die banaan... kies wat je als organisatie de beste dag lijkt, een dag dat iedereen kan lukt toch niet :roll:

Onder voorbehoud:


zet Zaterdag 20 september maar in de agenda :)

3 de ZBA dag Noord te Beetsterzwaag 09.30- 17.30 uur

(wacht nog op bevestiging) :)


:-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

weidok schreef:
Henkjan schreef:
gewoon gaan met die banaan... kies wat je als organisatie de beste dag lijkt, een dag dat iedereen kan lukt toch niet :roll:

Onder voorbehoud:


zet Zaterdag 20 september maar in de agenda :)

3 de ZBA dag Noord te Beetsterzwaag 09.30- 17.30 uur

(wacht nog op bevestiging) :)


:-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
Hallo, ik heb 20 september geboekt in de agenda,
v.g.


Zo... zaal weer besproken :) :)
\:D/
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Mooi :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

zo, net m'n piketdienst van die week kunnen ruilen met iemand, de agenda geblokkeerd, dus wat de agenda betreft ben ik er klaar voor
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

zo, nog maar dik 2 maanden te gaan 8)

zoals elders gezegd, zal ik die hoorns met de W5-1611 dan wel klaar hebben.

kwa aanwezigheid kan ik zeer waarschijnlijk alleen maar de ochtend, wegens een familiefeest in de middag in t midden van t land (ik heb al niet zo veel familie, dus als we dan een keer een gezamenlijk feest hebben kan ik er niet makkelijk onderuit natuurlijk) dus mss dat er wat met vervoer van spullen moet worden geregeld met anderen die uit t zuid-westen komen
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
zo, nog maar dik 2 maanden te gaan 8)

zoals elders gezegd, zal ik die hoorns met de W5-1611 dan wel klaar hebben.

kwa aanwezigheid kan ik zeer waarschijnlijk alleen maar de ochtend, wegens een familiefeest in de middag in t midden van t land (ik heb al niet zo veel familie, dus als we dan een keer een gezamenlijk feest hebben kan ik er niet makkelijk onderuit natuurlijk) dus mss dat er wat met vervoer van spullen moet worden geregeld met anderen die uit t zuid-westen komen
zal de luister sessies (stints) erop aan passen...

misschien dat ik nog een passieve versie van de LoBoNoBox maak..
of .. moet ik de stevige 4 kanaals car amp ook vroeg plannen :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

die amp kan wel in een doos met de TNT terug naar huis hoor. alleen als ik die hoorns mee heb moet ik wat verzinnen (bv een veiling aan het einde :lol: )
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
die amp kan wel in een doos met de TNT terug naar huis hoor. alleen als ik die hoorns mee heb moet ik wat verzinnen (bv een veiling aan het einde :lol: )
tja... die nieuwe TB heeft me erg nieuwsgierig gemaakt..

vergelijk met de Fostex FE 167 E zou erg leuk zijn ... :)


hm.... veiling aan het eind.... haha
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

Is deze luisterdag ook alleen maar toegankelijk voor 'noorderlingen' (+forumbaas) of zijn geïnteresseerden uit andere delen van het land ook welkom (al dan niet met wat spulletjes) ?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

mikekiwi schreef:
Is deze luisterdag ook alleen maar toegankelijk voor 'noorderlingen' (+forumbaas) of zijn geïnteresseerden uit andere delen van het land ook welkom (al dan niet met wat spulletjes) ?
iedereen is welkom......
zeg maar wat je kan en mee wilt nemen :)

er kunnen ca. 20 -25 luisteraars in het zaaltje...
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

Nou, laat ik eerst de agenda er eens op na gaan slaan thuis, maar volgens mij is die dag nog beschikbaar.
Ik zou dan mijn Ieniemienie-monitortjes meenemen + evt. de bijbehorende sub (die tegen die tijd wel klaar en ingespeeld is). Eventueel met eigen versterking (Marantz cd 67 + SR4300 receiver), maar zou ze ook wel eens op een andere bron+versterking willen horen (of beide...).

Dan heb ik meteen de veiling van de speakerts van Henkjan overbodig gemaakt, die kan ik dan mee terug nemen...

Maar...eerst nog even agendatechnisch bevestigen...
Laatst gewijzigd door mikekiwi op ma 14 jul 2008, 8:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Zeg Ytzen... Je had laatst een opmerking of mijn met een buisje gemartelde Marantz CD-60 jouw Playstation aan kon. Ik wil hem wel beschikbaar stellen voor de luisterdag. Ik laat nog even in het midden of ik zelf ook kom. (ga er maar van uit van niet...)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Leeuwarden schreef:
Zeg Ytzen... Je had laatst een opmerking of mijn met een buisje gemartelde Marantz CD-60 jouw Playstation aan kon. Ik wil hem wel beschikbaar stellen voor de luisterdag. Ik laat nog even in het midden of ik zelf ook kom. (ga er maar van uit van niet...)
tjee.. lijkt mij leuk een gemodde CD 60 met buisjes :)

misschien is beter eerst de cdplayers metelkaar te vergelijken...

mijn vakantie is helaas voorbij ... dus zeg et maar...

hear of daar in Ljouwert :)
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Leeuwarden schreef:
Ik laat nog even in het midden of ik zelf ook kom. (ga er maar van uit van niet...)
Tuuuuurlijk kom je. Al is het alleen al ff voor de gezelligheid.. 8)
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

mikekiwi schreef:
Maar...eerst nog even agendatechnisch bevestigen...
En dat is bij deze gebeurd... 't is niet ideaal, maar we gaan ervoor. Heb de avond ervoor een trouwerij, heb dus een vermoeden dat ik wellicht ietsje later kom gezien de tijd dat ik naar bed zal gaan en het feit dat ik ook nog 1,5 uur moet sturen voordat ik in Beetsterzwaag ben.

Maar voor zover ik het nu kan overzien moet dat allemaal te overleven zijn en ben ik die dag gewoon present met een setje ieniemieniespeakertjes(+sub). Als er apparatuur gewenst is hoor ik het ook graag.

Zijn er al speakerstands aanwezig?
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Hoi, ik wil ook komen, maar ik moet het nog even checken met de andere gebruiker van mijn agenda, aka mijn vriendin. :wink:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

in anderhalf uur van A a/d R naar Friesland? ik hoop dat je een radardetector hebt dan :lol:
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

Henkjan schreef:
in anderhalf uur van A a/d R naar Friesland? ik hoop dat je een radardetector hebt dan :lol:
Nee, ik heb een superduperstereo in de wagen en zet mijn BR-pijpen dan in de turboboost-mode (onder de wagen naar achteren gericht...creëren een diffus effect voor mijn kentekenplaat). Een andere vorm van Roomgain zeg maar...

Anyway, als je het schemaatje hieronder ziet, valt het best mee hoor....(en dan heb ik mijn eigen adres nog even niet ingevuld, scheelde nog eens 5 minuten in positieve zin...)
Bijlagen
ScreenShot079.jpg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

da's dus boven de 100kmh gemiddeld (dus incl bebouwde kom, provinciale wegen, etc)... daar moet je echt heel fors voor aanpoten om dat te halen hoor.
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

Henkjan schreef:
da's dus boven de 100kmh gemiddeld (dus incl bebouwde kom, provinciale wegen, etc)... daar moet je echt heel fors voor aanpoten om dat te halen hoor.
We gaan het zien! Ben geen racert, dus wie weet red ik het ook niet binnen die tijd...als mijn speakerts maar heel overkomen!
Laatst gewijzigd door mikekiwi op ma 14 jul 2008, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Bericht door HoMeR »

Net even de agenda gecheckt. Die zaterdag ligt nog open !
Ik ben ook van de partij.

Neem mee:
Setje Solo 103.
Setje "Needle-achtigen" Met Fostex 107, zonder filtering.
Single-ended 6V6 eindversterker.
(misschien nog een setje CT193, maar ik vind ze niet mooi klinken).

Henk
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Deelnemerslijst aangepast...
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Ik ben zoals het nu lijkt gewoon aanwezig :)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”