Dus, Henkjan, jij gaat die hoorn bouwen die Roland bedacht heeft
Hou ons op de hoogte, ik ben zeer benieuwd.
Ook graag metingen verrichten, ik ben erg benieuwd hoe het gedrag in het midden en hoog gebied is (met name ook de spreiding en de decay).
ALs ik weer meer plaats heb om aan grote projecten te knutselen dan ga ik ook iets leuks met die driver verzinnen

Misschien een grote F.A.S.T., de W5-1611sa + twee NAC170's van Visaton. Daar heb ik er nog vier van liggen, deze hebben ook een PP membraan(is behoorlijk stabiel, geen slappe troep). Dat zou een zeer mooie combi zijn
