Ik ben Student werktuigbouwkunde!
Heb al wat ervaring met zelfbouw ben al bezig met mijn 2e zelfbouwproject voor luidsprekers met units van scan speak
erg te spreken over deze units!!
Maar goed ik ben zelf aan het nadenken om een Stereo eindtrap aan te schaffen of een flinke geintregeerde versterker om de untis nog strakker aan te kunnen sturen!
Nu was ik wat aan het internetten en dacht ik aangezien ik tevreden ben over de zelfbouwprojecten van speakers (zeker over de prijs kwaliteit) is het niet mogelijk om zelf iets in elkaar te knutselen.
Ben nog erg onervaren in dit gebied maar voor een beetje solderen en schema lezen loop ik natuurlijk niet weg! Dus bij deze de vraag wie heeft een mooi voorbeeld of tips om is te kijken of het wat voor me is!
