( http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=3083 )
Waarom dan een ' verbeterde ' versie?
De redenen hiervoor:
- Vanaf het begin is de tweater (25-1414SC ) van het eerdere project een beetje aan de 'zwakke' kant ten opzichte van de fenomenale middentoners. Met 'zwak' bedoel ik dan eigenlijk: Volgens mij kan het beter
Omdat ik nog niet eerder de ervaring heb opgedaan met een 'ribbon tweater' kies ik dit keer voor de RT 1516SA van Tangband:
http://www.tb-speaker.com/detail/1230_04/rt-1516sa.htm
- De middentoner blijft de W4-1337SA
http://www.tb-speaker.com/detail/1230_04/w4-1337sa.htm
- De sub moet noodgedwongen vernieuwen daar de HMS (halve maan speaker) overleden is bij transport. Dit keer (net als bij de tweater) kies ik voor een iets andere aanpak omdat ik ook hier denk dat het beter kan. Gekozen voor de 8x12 inch van Tangband.
In eerste instantie zal ik mij concentreren op de d'appolito.
Simon
