Fireman, ik zag het aankomen, net veel energie in de bouw gestoken klinkt ie niet zoals in gedachten had...... BALEN.
Ik ken dat gevoel van de UcD-versterker.... Maanden aan gewerkt, zet je hem aan, klinkt je marantz nog beter
Geloof me nu maar, die condensatoren moeten écht inspelen, evenals die top-units die je hebt! Soms lijkt het wel als dat je betere units hebt je meer inspeeltijd nodig hebt. Waarom denk je dat al die high-end-zaken hun speakers eerst laten inspelen voordat ze ze aan de klanten meegeven?
Die geven ze anders meteen weer terug omdat ze niet klinken!
Je moet nu niets meer doen, gewoon 2 maanden lang laten spelen..... (kedoeld!)
Edgar is niet over één nachtje ijs gegaan met zijn filter (en tony ook...)