ondertussen zijn er toch weer wat aanpassingen toegepast,duidelijk meer energie in het middengebied
wat zou ik toch zonder jeroen moeten
op aanraden van tony gee heb ik mundorf supreme paralell over de grote clarity caps heen gezet en.....
dat is een zieke verbetering:meer open,meer detail dit is het proberen
zeker waard
helaas ga ik m`n buizeneindversterkers verkopen omdat ik de hitte hier niet meer aankan
met de huidige warmte gaat het hier ruim over de 30 graden heen.
is er toevallig iemand met een classe eindversterker die eens langs zou willen rijden?