Ik heb nog dik 3 en een halve plaat 40mm Pritex over hier.
Kun je zo op komen halen als je een keer tijd hebt.
Kosten 0,0.
Teminste, als je 40mm wil gaan gebruiken dan.
Hierbij hou ik ze gereserveerd voor je.
hehehe... hoeft niet hoor... hij heeft het veel te druk met andere dingen, mijn speakers staan ergens onderaan zijn prioriteitenlijstje...
Hondasnl schreef:
Ik heb nog dik 3 en een halve plaat 40mm Pritex over hier.
Kun je zo op komen halen als je een keer tijd hebt.
Kosten 0,0.
Teminste, als je 40mm wil gaan gebruiken dan.
Hierbij hou ik ze gereserveerd voor je.
oooOOOOoohhh... da's mooi!!! ik hoop dat het het goede spul is (van s&c) en niet die open gamma kwaliteit? als ik weer eens richting hellevoet ga (waar een vriend van me woont) zal ik zeker effies langskomen!
oooOOOOoohhh... da's mooi!!! ik hoop dat het het goede spul is (van s&c) en niet die open gamma kwaliteit? als ik weer eens richting hellevoet ga (waar een vriend van me woont) zal ik zeker effies langskomen!
Ik gebruik geen rotzooi.
Ik neem aan dat je dat zo zoetjes aan wel weet.
Is van Speakerland, als ik me niet vergis.
Stuur maar een pb als je denkt in de buurt te komen.
yep! het heeft even geduurt, maar eindelijk is het er dan...
op een paar kleine dingetjes na, en natuurlijk heb ik die eigenlijk in de eerste fase nodig. maar geen paniek, eerst gaten maken en zo.
dan stap voor stap.
Ik lees nu net in dit topic dat er problemen zijn met tophout. Ik heb zelf ook al drie mailtjes en 4 telefoontjes gepoogd om een offerte te krijgen, maar geen reactie. Jammer, was tot nu toe erg tevreden over de afgeleverde kwaliteit hout.
Ik lees nu net in dit topic dat er problemen zijn met tophout. Ik heb zelf ook al drie mailtjes en 4 telefoontjes gepoogd om een offerte te krijgen, maar geen reactie. Jammer, was tot nu toe erg tevreden over de afgeleverde kwaliteit hout.
yup. blijkbaar is de persoon die eigenlijk in zijn uppie de boel draaiend hield vertrokken en heeft zijn eigen zaak geopend. helaas heeft de eigenaar nu de boel maar "in eigen hand genomen", en dat is geen goed idee geweest (nogal een understatement)... ze leveren nog steeds perfect gezaagd materiaal, maar het duurt een eeuw. bovendien zijn ze best flink duurder geworden.
Menno heeft me gevraagd of ik mee wilde helpen met het frezen van de gaten.
Dit is geen probleem Menno!
Aangezien het hier over een 6-tal gaten gaat, ben ik van plan een cirkelgeleider te maken waar ik later ook nog eens een beroep op kan doen.
Op het forum staan zat voorbeelden hoe zoiets eruit moet zien, bedankt daarvoor.
De geleider wordt van plaatstaal gemaakt en ik hergebruik de geleiders van mijn bestaande langsgeleider.
De geleider is geschikt voor diameters tussen de 70 en 348mm als ik een frees van 20mm toepas.
Menno, ik probeer deze a.s. week gemaakt te hebben!!!