HEZB 2008 op zondag 8 juni.
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
marc.heijligers
- Berichten: 342
- Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54
- robbiedobbie
- Berichten: 231
- Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
- Locatie: antwerpen
ben zeker 2 kilo aangekomen...
Het was een echt SAS-dagje (dat was een goeie, rob!)
Ontzettend lekker gegeten en gedronken (o.a. marc) en voor ons beiden zeker voor herhaling vatbaar!!
Toen ik mijn auto had volgeladen, zei ik tegen Ed: "Je hebt geluk Ed, de Concaves passen er niet meer bij." Een heel verschrikt gezicht; "Oe? die gingde gij vandaag toch ni meepakken??"
Schitterend! (Hij is er blijkbaar toch aan gehecht geraakt.)
Nee hoor Ed, je kan er nog 2 weken van genieten. Zondag de 22e komen we ze ophalen.
Het was een echt SAS-dagje (dat was een goeie, rob!)
Ontzettend lekker gegeten en gedronken (o.a. marc) en voor ons beiden zeker voor herhaling vatbaar!!
Toen ik mijn auto had volgeladen, zei ik tegen Ed: "Je hebt geluk Ed, de Concaves passen er niet meer bij." Een heel verschrikt gezicht; "Oe? die gingde gij vandaag toch ni meepakken??"
Schitterend! (Hij is er blijkbaar toch aan gehecht geraakt.)
Nee hoor Ed, je kan er nog 2 weken van genieten. Zondag de 22e komen we ze ophalen.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Wij zijn net klaar met de opruim, afwas, ...
Zonder gasten geen feest en die gasten waren top. Er is zelfs niet gevochten
.
De HEZB kost ons geld en moeite, maar de return is enorm. Zo een aardig en sfeervol clubje daar doen we graag iets extra voor.
Aan iedereen, bedankt dat jullie er waren, merci ook voor de medewerking, en bla bla bla ...
Tijdens de speech ben ik vergeten om de dames nog extra te bedanken voor de assistentie die ze Veerle hebben gegeven.
Maar er is nog iemand die ik extra wil vermelden, en dat is Carlo. Hij was hier van 10 uur deze ochtend en is pas naar huis vertrokken als alles buiten opgeruimd was. Bedankt Carlo!
Komt er een HEZB 2009? wat mij betreft wel.
Ed & Vee
Zonder gasten geen feest en die gasten waren top. Er is zelfs niet gevochten
De HEZB kost ons geld en moeite, maar de return is enorm. Zo een aardig en sfeervol clubje daar doen we graag iets extra voor.
Aan iedereen, bedankt dat jullie er waren, merci ook voor de medewerking, en bla bla bla ...
Tijdens de speech ben ik vergeten om de dames nog extra te bedanken voor de assistentie die ze Veerle hebben gegeven.
Maar er is nog iemand die ik extra wil vermelden, en dat is Carlo. Hij was hier van 10 uur deze ochtend en is pas naar huis vertrokken als alles buiten opgeruimd was. Bedankt Carlo!
Komt er een HEZB 2009? wat mij betreft wel.
Ed & Vee
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
-
scrutinizer
- Berichten: 2
- Lid geworden op: ma 09 jun 2008, 10:20
- Locatie: R'dam
Een initiatief.....een aantal gelijkgestemden ....communicerend over 'verschillende' onderwerpen
...onder het genot van 'heerlijke' overvloed....
Mede door een mij zeer 'gewaardeerde' inzet van de 'ideale' gastheer en gastvrouw(en)... deze ambiance .... a setting for a perfect day.
Ed, Veerle..... andere genodigden, Bedankt!!
Anton.
Mede door een mij zeer 'gewaardeerde' inzet van de 'ideale' gastheer en gastvrouw(en)... deze ambiance .... a setting for a perfect day.
Ed, Veerle..... andere genodigden, Bedankt!!
Anton.
Laatst gewijzigd door scrutinizer op ma 09 jun 2008, 14:36, 2 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
-
erik van voorst
- In memoriam †
- Berichten: 23
- Lid geworden op: do 23 jun 2005, 13:42
Hoi jongens,
Ik heb samen met Anton een heerlijke dag gehad.
Heel gemoedelijk, lekker zonnetje en een prima voorziening voor de innerlijke mens...
Mooie speakers met een bas-slam welke opvallend is..maar ook weer niet als de bouwer bassistfreak is...
Ed en Robbie jullie moeten snel ook maar eens bij mij luisteren...zou ik wel leuk vinden...
Rest mij nog een diep respect voor alle dames die niet alleen erg mooi liepen te zijn maar ons op de wenken bediende.
TOP TOP TOP
Barbeque der Barbeque is een titel die ik graag eraan wil "afstaan"
Ik heb samen met Anton een heerlijke dag gehad.
Heel gemoedelijk, lekker zonnetje en een prima voorziening voor de innerlijke mens...
Mooie speakers met een bas-slam welke opvallend is..maar ook weer niet als de bouwer bassistfreak is...
Ed en Robbie jullie moeten snel ook maar eens bij mij luisteren...zou ik wel leuk vinden...
Rest mij nog een diep respect voor alle dames die niet alleen erg mooi liepen te zijn maar ons op de wenken bediende.
TOP TOP TOP
Barbeque der Barbeque is een titel die ik graag eraan wil "afstaan"
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Veerle maakte net een schokwekkende opmerking.
Het is mijn taak om jullie op de hoogte te brengen van dit belangrijk feit.
Zelfbouwers eten ongezond! zeer ongezond!!!
Er is nog niet één krop Sla en slechts 10 cm Komkommer opgegeten, dat is één schijfje en een half blaadje per man.
Voor de HEZB 2009 zal Veerle hier bijzondere aandacht aan besteden en iedereen een verplichte minimum hoeveelheid groenten opleggen.
En ook de katten zijn ontevreden, zij voelen (ook) niets voor groenten en er is te weinig vlees blijven liggen.
Het is mijn taak om jullie op de hoogte te brengen van dit belangrijk feit.
Zelfbouwers eten ongezond! zeer ongezond!!!
Er is nog niet één krop Sla en slechts 10 cm Komkommer opgegeten, dat is één schijfje en een half blaadje per man.
Voor de HEZB 2009 zal Veerle hier bijzondere aandacht aan besteden en iedereen een verplichte minimum hoeveelheid groenten opleggen.
En ook de katten zijn ontevreden, zij voelen (ook) niets voor groenten en er is te weinig vlees blijven liggen.
