HEZB 2008 op zondag 8 juni.

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

15:00

en de zon is niet te stoppen
Bijlagen
HPIM2600.JPG
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

23:00

het feest is voorbij en iedereen is weg.

De HEZB was een groot succes en voor herhaling vatbaar.

Op naar de HEZB 2009!
Bijlagen
HPIM2601.JPG
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Bericht door vigier »

Ed, ik ben net thuis. Heerlijk gegeten vanmiddag, zeer zeker geslaagd!

Ed & Veerle: BEDANKT!
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Bericht door meanman64 »

Ed en Veerle bedankt voor deze fantastische dag echt toppie.

Patrick
marc.heijligers
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54

Bericht door marc.heijligers »

't Was een groot succes. Thx!

Marc en Christine
Gebruikersavatar
robbiedobbie
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
Locatie: antwerpen

Bericht door robbiedobbie »

ben zeker 2 kilo aangekomen...

Het was een echt SAS-dagje (dat was een goeie, rob!)

Ontzettend lekker gegeten en gedronken (o.a. marc) en voor ons beiden zeker voor herhaling vatbaar!!

Toen ik mijn auto had volgeladen, zei ik tegen Ed: "Je hebt geluk Ed, de Concaves passen er niet meer bij." Een heel verschrikt gezicht; "Oe? die gingde gij vandaag toch ni meepakken??"

Schitterend! (Hij is er blijkbaar toch aan gehecht geraakt.)

Nee hoor Ed, je kan er nog 2 weken van genieten. Zondag de 22e komen we ze ophalen.
Gebruikersavatar
fluppie
Berichten: 871
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 21:48

Bericht door fluppie »

Alsook hier, net thuis.
Mijn bevindingen over vandaag: uitstekend vlees, enorm veel eten & drank & vond het leuk om de gezichten achter de nicknames een keer te zien !
Ed & Veerle superbedankt voor de gastvrijheid en het organiseren van deze HEZB !!

Philippe
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik sluit aan....Niet zo laat als de vorige keer, maar het was ERG leuk om de mensen weer te ontmoeten!

Iedereen, en met name Ed en Veerle (en meehelpende dochters), Bedankt!

Groetjes

Jan
Laatst gewijzigd door Wowly op ma 09 jun 2008, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wij zijn net klaar met de opruim, afwas, ...

Zonder gasten geen feest en die gasten waren top. Er is zelfs niet gevochten :lol: .

De HEZB kost ons geld en moeite, maar de return is enorm. Zo een aardig en sfeervol clubje daar doen we graag iets extra voor.

Aan iedereen, bedankt dat jullie er waren, merci ook voor de medewerking, en bla bla bla ...
Tijdens de speech ben ik vergeten om de dames nog extra te bedanken voor de assistentie die ze Veerle hebben gegeven.
Maar er is nog iemand die ik extra wil vermelden, en dat is Carlo. Hij was hier van 10 uur deze ochtend en is pas naar huis vertrokken als alles buiten opgeruimd was. Bedankt Carlo!

Komt er een HEZB 2009? wat mij betreft wel.

Ed & Vee
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Net thuis!

Top dag gehad, met fantastisch eten en een top organisatie.

Ed en Veerle, super bedankt \:D/ =D>
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Hier ook net thuis.

Ed en Veerle,bedankt voor alles!


Ennuh,graag gedaan :wink:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

De fotografen zijn traag dit jaar :(
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Ed, Veerle, dochters en ieder die er was, ik heb genoten!

In enkele steekwoorden:
* Geweldig weer,
* Geweldige mensen,
* Geweldig stukje vlees,
* Geweldige sate,
* Geweldige wijnen,
* Geweldige kazen,
* Geweldige fruitsalades
...

kortom, geweldig!
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Heerlijk weer, heerlijk eten en drinken en een gezellige sfeer.
Ed, Veerle en anderen bedankt! :D
scrutinizer
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 09 jun 2008, 10:20
Locatie: R'dam

Bericht door scrutinizer »

Een initiatief.....een aantal gelijkgestemden ....communicerend over 'verschillende' onderwerpen :wink: ...onder het genot van 'heerlijke' overvloed....
Mede door een mij zeer 'gewaardeerde' inzet van de 'ideale' gastheer en gastvrouw(en)... deze ambiance .... a setting for a perfect day.

Ed, Veerle..... andere genodigden, Bedankt!!

Anton.
Laatst gewijzigd door scrutinizer op ma 09 jun 2008, 14:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

zijn er geen foto's gemaakt?

Kees
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Voor alle ongeduldigen.....
Bijlagen
Ging de BBQ bijna niet door.........
Ging de BBQ bijna niet door.........
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Hierbij wat foto`s
Bijlagen
HEZB 2008 017.jpg
HEZB 2008 013.jpg
HEZB 2008 005.jpg
HEZB 2008 009.jpg
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

.....en nog wat meer.......
Bijlagen
HEZB 2008 055.jpg
HEZB 2008 022.jpg
HEZB 2008 014.jpg
HEZB 2008 031.jpg
HEZB 2008 019.jpg
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

...........foto`s..........
Bijlagen
HEZB 2008 052.jpg
HEZB 2008 049.jpg
HEZB 2008 048.jpg
HEZB 2008 047.jpg
HEZB 2008 023.jpg
HEZB 2008 020.jpg
HEZB 2008 027.jpg
HEZB 2008 037.jpg
HEZB 2008 035.jpg
HEZB 2008 040.jpg
HEZB 2008 041.jpg
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

.....en nog meer.....
Bijlagen
HEZB 2008 098.jpg
HEZB 2008 088.jpg
HEZB 2008 081.jpg
HEZB 2008 074.jpg
HEZB 2008 097.jpg
HEZB 2008 062.jpg
HEZB 2008 058.jpg
HEZB 2008 054.jpg
HEZB 2008 057.jpg
HEZB 2008 046.jpg
Gebruikersavatar
MOSPET
Berichten: 2
Lid geworden op: za 24 mei 2008, 23:42
Locatie: Eindhoven

HEZB

Bericht door MOSPET »

Nogmaals bedankt, Het was geweldig!

Zie: http://picasaweb.google.com/bmj.van.hou ... 9NVFhRHm3M

Voor meer plaatjes
Bijlagen
IMG_2982-01.jpg
IMG_2944-01.jpg
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

kan ook eindelijk eens antwoorden
ed en veerle:hartelijk dank voor de invitatie-het was super gewoon
en voor alle aanwezigen:bedankt voor de gezelligheid én de leuke tips en kennis
rob"crème a la glasse"de aleph ziekte is nu zeer groot
marc en tony:bedankt om jullie kennis te delen
mvg
audioot 8) 8) 8) 8)
erik van voorst
In memoriam †
Berichten: 23
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 13:42

Bericht door erik van voorst »

Hoi jongens,

Ik heb samen met Anton een heerlijke dag gehad.
Heel gemoedelijk, lekker zonnetje en een prima voorziening voor de innerlijke mens... 8)

Mooie speakers met een bas-slam welke opvallend is..maar ook weer niet als de bouwer bassistfreak is... :D

Ed en Robbie jullie moeten snel ook maar eens bij mij luisteren...zou ik wel leuk vinden... :wink:

Rest mij nog een diep respect voor alle dames die niet alleen erg mooi liepen te zijn maar ons op de wenken bediende.

TOP TOP TOP

Barbeque der Barbeque is een titel die ik graag eraan wil "afstaan" :o
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Veerle maakte net een schokwekkende opmerking.
Het is mijn taak om jullie op de hoogte te brengen van dit belangrijk feit.

Zelfbouwers eten ongezond! zeer ongezond!!!

Er is nog niet één krop Sla en slechts 10 cm Komkommer opgegeten, dat is één schijfje en een half blaadje per man.

Voor de HEZB 2009 zal Veerle hier bijzondere aandacht aan besteden en iedereen een verplichte minimum hoeveelheid groenten opleggen.

En ook de katten zijn ontevreden, zij voelen (ook) niets voor groenten en er is te weinig vlees blijven liggen.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”