ZBA Luisterdag Breda IV !!! Hoofdtopic en verslag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:
Dingen die ik heb geleerd:
- als hoofdorganisator geen groepsleider zijn
- meer ruimte geven geeft meer gezelligheid en meer conacten met anderen. Ik ga dit zeker meenemen naar volgend jaar!
- Die avond en het eten was buitengewoon geslaagd!!! En lekker ook nog, (het eten dan...)
- volgende keer meer proberen zelf ook te luisteren hahaha
Jan,
wat Harry deed vond ik persoonlijk beter als wat wij, of toch tenminste ikzelf, heeft gedaan als groepleider.
Daarom zou ik eventueel de optie overwegen om geen groepsleiders maar wel ruimtebeheerders aan te stellen.
Best geplaatst zijn natuurlijk de personen waarvan de apparatuur in die ruimte aanwezig is.
Beter zijn misschien zelfs 2 ruimtebeheerders, ééntje in de voormiddag en ééntje in de namiddag, dan kunnen er ook nog eens 2 verschillende sets opgebouwd worden per ruimte. Tesamen zouden dat dan nu 10 sets zijn geweest met dus 10 ruimtebeheerders. Dat maakt dan dat 1 op 6 een voorstelling geeft. Als dat te weinig is kun je eventueel 2 ruimtebeheerders aanstellen, dat maakt dan 1 op 3, dat is ongeveer de verhouding tussen leden die wel en geen systeem meebrengen.

Ed
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hee ed,

Wat een ontzettend goede tip. Hou deze vast voor al we hem vergeten voor volgend jaar!

Jan
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

En de rest van de foto's.

Na vijf inspannende luistersessies wordt het tijd om te ontspannen. Op foto 15 t/m 17 is te zien hoe iedereen geamuseerd toekijkt, terwijl Wowly een vermakelijk dansje opvoert op muziek van "The Bangles".
Bijlagen
Foto 30, 20:08h
Foto 30, 20:08h
Foto 29, 17:50h
Foto 29, 17:50h
Foto 28, 17:50h
Foto 28, 17:50h
Foto 27, 17:50h
Foto 27, 17:50h
Foto 26, 17:49h
Foto 26, 17:49h
Foto 25, 17:49h
Foto 25, 17:49h
Foto 24, 17:40h
Foto 24, 17:40h
Foto 23, 17:40h
Foto 23, 17:40h
Foto 22, 17:12h<br /><br />Op de valreep legt Jan nog snel de aanblik op het fraaie filter van de Concave vast.
Foto 22, 17:12h

Op de valreep legt Jan nog snel de aanblik op het fraaie filter van de Concave vast.
Foto 21, 16:49h
Foto 21, 16:49h
Foto 20, 16:48<br /><br />Poging tot een sfeervolle interieurfoto van Carlo's &amp;quot;Akai&amp;quot; versterker met <br />4 UCD eindtrappen. De flitser stond uit, de gevoeligheid op ISO100 en de <br />exposure time op 1 sec. Daar was het toch nog te licht voor, en 1 sec. is <br />ook t
Foto 20, 16:48

Poging tot een sfeervolle interieurfoto van Carlo's &quot;Akai&quot; versterker met
4 UCD eindtrappen. De flitser stond uit, de gevoeligheid op ISO100 en de
exposure time op 1 sec. Daar was het toch nog te licht voor, en 1 sec. is
ook t
Foto 19, 16:26h
Foto 19, 16:26h
Foto 18, 16:25h
Foto 18, 16:25h
Foto 17, 15:39
Foto 17, 15:39
Foto 16, 15:39<br /><br />&amp;quot;Walk like an Egyptian... &amp;quot;
Foto 16, 15:39

&quot;Walk like an Egyptian... &quot;
Foto 15, 15:39h
Foto 15, 15:39h
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

I'll Love picture's!!! Bedankt allemaal!

Oja, voor ik het vergeet: Timmes, uik heb jou zonnebril bij mij thuis, die zie je 5 juni weer terug oke?

Ik heb nog een setje interlinks van Monitor audio hier liggen alsmede een CD van B.B. King. Deze lag in Ruimte 1. Als degen van wie ie is (cd en interlink) dat even aangeeft dan stuur ik ze op in een speciale envelop.

Nou nog ff wat fotoo's van mijn cameraatje
Bijlagen
IMG_4866.JPG
IMG_4862.JPG
IMG_4859.JPG
IMG_4854.JPG
IMG_4849.JPG
Welke draad hangt er nu weer eens aan :)
Welke draad hangt er nu weer eens aan :)
IMG_4837.JPG
IMG_4836.JPG
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:
Ik heb nog een setje interlinks van Monitor audio hier liggen alsmede een CD van B.B. King. Deze lag in Ruimte 1. Als degen van wie ie is (cd en interlink) dat even aangeeft dan stuur ik ze op in een speciale envelop.
:idea: Verkopen op eBay Jan,
dat compenseert het kasverschil! :lol:

Wat dat tekort betreft begrijp ik niet dat er mensen gewoonweg niet betalen. Het tekort is daarenboven nog veel hoger want ik vermoed dat er leden net zoals ik het bedrag naar boven hebben afgerond zonder wisselgeld terug te hebben genomen.

Ik raad aan om iedereen te proberen bereiken die aanwezig was, zodoende dat de personen in kwestie zeker attent worden gemaakt omtrent de uitstaande rekening.

Ed.
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Ivo »

asterduc schreef:
Wat dat tekort betreft begrijp ik niet dat er mensen gewoonweg niet betalen.
Wat brak! :shock:

Ziet er in ieder geval wel uit als een geslaagde dag. En de zyzoklo en dat octodinges geval in één ruimte, dat moet een interessante vergelijking zijn geweest.

Bijzonder laag hoorNgehalte, overigens. Misschien volgend jaar toch maar eens met iets langskomen. :)
Laatst gewijzigd door Ivo op ma 26 mei 2008, 1:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GeertM2
Berichten: 557
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 14:48
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door GeertM2 »

Ik vond het ook een zeer geslaagde luisterdag. Mijn dank aan de organisatie is groot.

Ik heb allerlei leuke creaties mogen beluisteren, en heb ook leuke reacties gehad op mijn AL130/Neo3 monitoren. Ik vond het ook erg leuk om de mensen van het forum in het echt te ontmoeten, velen van jullie kende ik nog niet.

Hieronder een greep uit de foto's die ik gemaakt heb.

Groeten, Geert
Bijlagen
DSCF2029-1.JPG
DSCF2018-1.JPG
DSCF2015-1.JPG
DSCF2005-1.JPG
DSCF1984-1.JPG
DSCF1971-1.JPG
DSCF1966-1.JPG
DSCF1964-1.JPG
DSCF1962-1.JPG
DSCF1953-1.JPG
DSCF1950-1.JPG
DSCF1949-1.JPG
DSCF1937-1.JPG
DSCF1923-1.JPG
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Edit vorige post: hoornNgehalte, ivp hoorgehalte, listige typefout...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ach, til er niet te zwaar aan, dat van die drankjesbetaling. Met 60 man is er snel een foutje gemaakt. Enkele hebben zich al gemeld, alleen overweldigd door al het moois op de dag, Dus het tekort is nu nog minimaal (<10 euro)

Groetjes

Jan
Gebruikersavatar
indoubt
Berichten: 1352
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city

Bericht door indoubt »

Wowly,

De interlinkjes zijn van mij, het CD tje niet.

Prachtige dag gehad, welliswaar daarna erg druk gehad en nog geen tijd om te reageren maar dat komt nog wel
Gebruikersavatar
mambofats
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 7:03
Locatie: Waregem

Bericht door mambofats »

Heel snel eventjes de foto"s bekeken, vanavond doe ik wel het leeswerk
Ziet er fantastisch uit
Teleurgesteld dat ik er niet kon bijzijn dit jaar
Maar volgend jaar wel, met mijn nieuwe bouwsels

Heren organisatoren,
gefeliciteerd met wederom een geslaagd evenement
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

Afbeelding

daar is m`n cd dus gebleven :roll:
wie heeft `m meegenomen?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

de CD was blijven liggen in ruimte 2 (het needle hok zeg maar) .... ik denk dat jij zo hard op weg was om te lunchen dat je 'm vergat uit de PS1 te halen :lol:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Dre en Rainier stuur ff jullie adres, dan is het er overmorgen!

Jan
Gebruikersavatar
hopsa
In memoriam †
Berichten: 328
Lid geworden op: wo 23 mei 2007, 5:44
Locatie: Den Haag

Bericht door hopsa »

Ik vond het een geweldige dag. Zelfbouwers achter de nicks ontmoet en m'n oren aangescherpt. Closed box vind ik het best klinken, maar ben benieuwd naar open baffle.

Wat mij betreft had per systeem een infokaartje aanwezig mogen zijn, waarop info over bv toegepaste units.

Dank aan de organisators en tot de volgende keer.
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

hopsa schreef:
Ik vond het een geweldige dag. Zelfbouwers achter de nicks ontmoet en m'n oren aangescherpt. Closed box vind ik het best klinken, maar ben benieuwd naar open baffle.

Wat mij betreft had per systeem een infokaartje aanwezig mogen zijn, waarop info over bv toegepaste units.

Dank aan de organisators en tot de volgende keer.
Je kan het ook nog in dit topic vragen toch?
Ik denk dat er volgend jaar wel een paar dipoolsystemen bij staan! :wink:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Wowly schreef:
Dus het tekort is nu nog minimaal (<10 euro)
Hallo Jan,

Als ik zie hoeveel mensen € 10,- inkom (voor onze Belgische leden :D ) betaald hebben (waaronder ikzelf), moet dat tientje dus verwaarloosbaar zijn, ook al zou het verschil er eigenlijk niet moeten zijn.

Persoonlijk vind ik € 10,00 nog een best acceptabel bedrag voor zo´n leerzame dag. De prijzen van de drank waren ook zeer netjes. Zo hou je ook meer over om het forum te sponsoren. :idea:

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Vind ik ook mischa! Maar mochten er mensen per abuis het vergeten zijn, dan is het fijn dat ze alsnog willen betalen.

jan
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Of course :!: :!:

Ik hoop volgend jaar zelf iets mee te kunnen brengen. In elk geval kan ik de cd-speler (dan wel) meebrengen :oops: :oops: .
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

hopsa schreef:
Wat mij betreft had per systeem een infokaartje aanwezig mogen zijn, waarop info over bv toegepaste units.
had ik voor m'n Needles wel gedaan. misschien voor volgende keer een templateje maken zodat t lekker makkelijk invult
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

een paar fotos van een voor ons bijzonder geslaagde dag.
jan: BEDANKT!!!

(en natuurlijk is de volgorde van de fotos een zooitje... wanneer wordt het forum geupgradet???)
Bijlagen
IMG_6455.jpg
IMG_6453.jpg
IMG_6452.jpg
IMG_6449.jpg
IMG_6448.jpg
IMG_6446.jpg
IMG_6445.jpg
IMG_6444.jpg
IMG_6451.jpg
IMG_6476.jpg
IMG_6475.jpg
IMG_6474.jpg
IMG_6473.jpg
IMG_6467.jpg
IMG_6466.jpg
IMG_6465.jpg
IMG_6462.jpg
IMG_6460.jpg
IMG_6457.jpg
IMG_6456.jpg
IMG_6450.jpg
Gebruikersavatar
jantje-secuur
Berichten: 943
Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
Locatie: Haarlem

Bericht door jantje-secuur »

Mischa,

Telkens als ik zie dat jij gepost hebt in dit topic verwacht ik steeds vellen vol getypt proza over je bevindingen alsmede een lijst met kiekjes.

Komt dat nog? :)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Ja hoor, maar ik heb pas 2 PM´s met bevindingen om mijn verhaal compleet te maken- Ook heb ik nog geen tijd gehad voor een uitgebreid verhaal. Ik zal eens kijken of ik er komend weekend aan toe kom.

Sorry, nog even geduld.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Marp schreef:
Even wat anders: zou het wat zijn om dit topic voor te behouden aan Breda IV, en om verbeteringen voor de toekomst in een ander topic te bespreken? Dat leest waarschijnlijk wat prettiger voor degenen die vooral benieuwd zijn naar de inhoud van deze luisterdag.
goed punt, ik splits t discussie deel af....
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

Ik kon er dit jaar niet bij zijn door vakantie-verplichtingen (tja, iemand moet het doen :wink: ), maar afgaand op wat ik zie op de foto's en uit de sfeer kan proeven heb ik weer heel wat leuks moeten missen.
Ik kijk nu al uit naar de editie van volgend jaar, wie weet kan ik dan zelf ook eens wat laten horen...
Laatst gewijzigd door mikekiwi op wo 28 mei 2008, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”