Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Dingen die ik heb geleerd:
- als hoofdorganisator geen groepsleider zijn
- meer ruimte geven geeft meer gezelligheid en meer conacten met anderen. Ik ga dit zeker meenemen naar volgend jaar!
- Die avond en het eten was buitengewoon geslaagd!!! En lekker ook nog, (het eten dan...)
- volgende keer meer proberen zelf ook te luisteren hahaha
Jan,
wat Harry deed vond ik persoonlijk beter als wat wij, of toch tenminste ikzelf, heeft gedaan als groepleider.
Daarom zou ik eventueel de optie overwegen om geen groepsleiders maar wel ruimtebeheerders aan te stellen.
Best geplaatst zijn natuurlijk de personen waarvan de apparatuur in die ruimte aanwezig is.
Beter zijn misschien zelfs 2 ruimtebeheerders, ééntje in de voormiddag en ééntje in de namiddag, dan kunnen er ook nog eens 2 verschillende sets opgebouwd worden per ruimte. Tesamen zouden dat dan nu 10 sets zijn geweest met dus 10 ruimtebeheerders. Dat maakt dan dat 1 op 6 een voorstelling geeft. Als dat te weinig is kun je eventueel 2 ruimtebeheerders aanstellen, dat maakt dan 1 op 3, dat is ongeveer de verhouding tussen leden die wel en geen systeem meebrengen.
Na vijf inspannende luistersessies wordt het tijd om te ontspannen. Op foto 15 t/m 17 is te zien hoe iedereen geamuseerd toekijkt, terwijl Wowly een vermakelijk dansje opvoert op muziek van "The Bangles".
Bijlagen
Foto 30, 20:08h
Foto 29, 17:50h
Foto 28, 17:50h
Foto 27, 17:50h
Foto 26, 17:49h
Foto 25, 17:49h
Foto 24, 17:40h
Foto 23, 17:40h
Foto 22, 17:12h
Op de valreep legt Jan nog snel de aanblik op het fraaie filter van de Concave vast.
Foto 21, 16:49h
Foto 20, 16:48
Poging tot een sfeervolle interieurfoto van Carlo's "Akai" versterker met 4 UCD eindtrappen. De flitser stond uit, de gevoeligheid op ISO100 en de exposure time op 1 sec. Daar was het toch nog te licht voor, en 1 sec. is ook t
Oja, voor ik het vergeet: Timmes, uik heb jou zonnebril bij mij thuis, die zie je 5 juni weer terug oke?
Ik heb nog een setje interlinks van Monitor audio hier liggen alsmede een CD van B.B. King. Deze lag in Ruimte 1. Als degen van wie ie is (cd en interlink) dat even aangeeft dan stuur ik ze op in een speciale envelop.
Ik heb nog een setje interlinks van Monitor audio hier liggen alsmede een CD van B.B. King. Deze lag in Ruimte 1. Als degen van wie ie is (cd en interlink) dat even aangeeft dan stuur ik ze op in een speciale envelop.
Verkopen op eBay Jan,
dat compenseert het kasverschil!
Wat dat tekort betreft begrijp ik niet dat er mensen gewoonweg niet betalen. Het tekort is daarenboven nog veel hoger want ik vermoed dat er leden net zoals ik het bedrag naar boven hebben afgerond zonder wisselgeld terug te hebben genomen.
Ik raad aan om iedereen te proberen bereiken die aanwezig was, zodoende dat de personen in kwestie zeker attent worden gemaakt omtrent de uitstaande rekening.
Wat dat tekort betreft begrijp ik niet dat er mensen gewoonweg niet betalen.
Wat brak!
Ziet er in ieder geval wel uit als een geslaagde dag. En de zyzoklo en dat octodinges geval in één ruimte, dat moet een interessante vergelijking zijn geweest.
Bijzonder laag hoorNgehalte, overigens. Misschien volgend jaar toch maar eens met iets langskomen.
Laatst gewijzigd door Ivo op ma 26 mei 2008, 1:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vond het ook een zeer geslaagde luisterdag. Mijn dank aan de organisatie is groot.
Ik heb allerlei leuke creaties mogen beluisteren, en heb ook leuke reacties gehad op mijn AL130/Neo3 monitoren. Ik vond het ook erg leuk om de mensen van het forum in het echt te ontmoeten, velen van jullie kende ik nog niet.
Hieronder een greep uit de foto's die ik gemaakt heb.
Ach, til er niet te zwaar aan, dat van die drankjesbetaling. Met 60 man is er snel een foutje gemaakt. Enkele hebben zich al gemeld, alleen overweldigd door al het moois op de dag, Dus het tekort is nu nog minimaal (<10 euro)
Heel snel eventjes de foto"s bekeken, vanavond doe ik wel het leeswerk
Ziet er fantastisch uit
Teleurgesteld dat ik er niet kon bijzijn dit jaar
Maar volgend jaar wel, met mijn nieuwe bouwsels
Heren organisatoren,
gefeliciteerd met wederom een geslaagd evenement
de CD was blijven liggen in ruimte 2 (het needle hok zeg maar) .... ik denk dat jij zo hard op weg was om te lunchen dat je 'm vergat uit de PS1 te halen
Ik vond het een geweldige dag. Zelfbouwers achter de nicks ontmoet en m'n oren aangescherpt. Closed box vind ik het best klinken, maar ben benieuwd naar open baffle.
Wat mij betreft had per systeem een infokaartje aanwezig mogen zijn, waarop info over bv toegepaste units.
Ik vond het een geweldige dag. Zelfbouwers achter de nicks ontmoet en m'n oren aangescherpt. Closed box vind ik het best klinken, maar ben benieuwd naar open baffle.
Wat mij betreft had per systeem een infokaartje aanwezig mogen zijn, waarop info over bv toegepaste units.
Dank aan de organisators en tot de volgende keer.
Je kan het ook nog in dit topic vragen toch?
Ik denk dat er volgend jaar wel een paar dipoolsystemen bij staan!
Als ik zie hoeveel mensen € 10,- inkom (voor onze Belgische leden ) betaald hebben (waaronder ikzelf), moet dat tientje dus verwaarloosbaar zijn, ook al zou het verschil er eigenlijk niet moeten zijn.
Persoonlijk vind ik € 10,00 nog een best acceptabel bedrag voor zo´n leerzame dag. De prijzen van de drank waren ook zeer netjes. Zo hou je ook meer over om het forum te sponsoren.
Ja hoor, maar ik heb pas 2 PM´s met bevindingen om mijn verhaal compleet te maken- Ook heb ik nog geen tijd gehad voor een uitgebreid verhaal. Ik zal eens kijken of ik er komend weekend aan toe kom.
Even wat anders: zou het wat zijn om dit topic voor te behouden aan Breda IV, en om verbeteringen voor de toekomst in een ander topic te bespreken? Dat leest waarschijnlijk wat prettiger voor degenen die vooral benieuwd zijn naar de inhoud van deze luisterdag.
Ik kon er dit jaar niet bij zijn door vakantie-verplichtingen (tja, iemand moet het doen ), maar afgaand op wat ik zie op de foto's en uit de sfeer kan proeven heb ik weer heel wat leuks moeten missen.
Ik kijk nu al uit naar de editie van volgend jaar, wie weet kan ik dan zelf ook eens wat laten horen...
Laatst gewijzigd door mikekiwi op wo 28 mei 2008, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.