Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » vr 23 mei 2008, 20:18
daniel schreef: Bart_M schreef: Oef, er kan weer iets van mijn lijstje (of is het nu juist erbij?
)
Nu alleen nog voorversterkers....
EDIT: toch nog 1 voorversterker van Rob. Is alleen balanced in en out. Maar dat combineren we wel.
Ik heb bij mijn DCX een stel rca-xlr kabels. Ik weet niet of dat ook bij die pre werkt, maar tis allicht te proberen indien nodig
Goed idee, beter mee verlegen...
harryeng
Berichten: 211 Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal
Bericht
door harryeng » vr 23 mei 2008, 20:55
Gewichten, spikes. Wat voor vloer heeft ruimte 1?
Mijn versterker/rack etc. weegt rond de 350 KG, en staat op 4 spikes.
Moet ik hier extra maatregelen voor nemen? (naast pijnstillers voor inladen en uitladen in de auto.....
)
Groeten, Harry
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » vr 23 mei 2008, 20:57
harryeng schreef: Gewichten, spikes. Wat voor vloer heeft ruimte 1?
Mijn versterker/rack etc. weegt rond de 350 KG, en staat op 4 spikes.
Moet ik hier extra maatregelen voor nemen? (naast pijnstillers voor inladen en uitladen in de auto.....
)
Groeten, Harry
We leggen wel een muntje onder de spike, dan valt het wel mee.
Komt helemaal goed, we helpen in Breda wel met in en uit laden.
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » vr 23 mei 2008, 23:52
hebben we stekker bakken etc genoeg ?
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » vr 23 mei 2008, 23:57
b_force schreef: hebben we stekker bakken etc genoeg ?
Ik heb er 4 bij me.......
Maar hoop wel dat een ieder daar zelf aan gedacht heeft
Tevens heb ik `n verlengkabel en verlenghaspel bij me.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » za 24 mei 2008, 0:10
ik heb een stekkerbak en drie haspels bij
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » za 24 mei 2008, 0:11
Ik heb nog wat geniale demping gevonden, maar dat zien jullie morgen wel.
Nu slapie doen
Ivo
Berichten: 1885 Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:
Bericht
door Ivo » za 24 mei 2008, 0:28
Doet je vriendin d'r haar los?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 24 mei 2008, 0:43
ik kijk net naar m'n auto, voel aan m'n rug en besluit de FR125's maar thuis te laten....
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » za 24 mei 2008, 1:04
Kan iemand extra haspels meenemen, ik durf nu mijn pa en ma niet meer wakker te maken. Ik heb er één bij plus een zeer fors stekkerblok.
Ik rij maar eens aan
Jan
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » za 24 mei 2008, 2:31
Oja, ik heb geen soldeerbout meegnomen, ik hoop maar dat dat iemand anders heeft gedaan
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 24 mei 2008, 6:51
Wowly schreef: Oja, ik heb geen soldeerbout meegnomen, ik hoop maar dat dat iemand anders heeft gedaan
heb ik bij me!
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » za 24 mei 2008, 7:02
Henkjan schreef: ik kijk net naar m'n auto, voel aan m'n rug en besluit de FR125's maar thuis te laten....
Hehe, ik ga nu slepen. Tot straks.