Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op deze leuke site. Een paar keer om wat advies gevraagd en gekregen. Maar eigenlijk zou ik eens willen informeren of er in de buurt van mijn woonplats (Spaubeek) zelfbouwers zitten, bij wie ik eens naar hun prestaties op dit gebied kan kijken en luisteren. Dit om te zien wat mogelijk is en om als voorbeeld te gebruiken als ik zelf wat wil gaan doen.
Ik heb eens op de geruikerslijst gekeken en er zitten er best een aantal forumgebruikers in de buurt, maar wie wil zijn ervaringen en kennis met me delen.
Als je eens wilt horen wat je met één buis en één luidspreker per kanaal kunt doen kom dan eens langs. Ik woon in Maastricht, dus da's wel zuid Limburg. Praten over zelfbouw is ook altijd leuk natuurlijk.